12-11-2013, 03:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-11-2013, 04:00 PM από garvanitis.)
(11-11-2013, 05:42 PM)abc Έγραψε: Ένας αριθμός είχε πάει Ράλλη (τα μικρά νούμερα). Αυτές που πήγαν Ανθούσα ήταν αρχικά Ελληνικό.
Στην Ράλλη πρωτοπαρελήφθησαν γι' αυτό ήταν και τα μικρά νούμερα. Εκτοπίστηκαν από εκεί όταν άρχισαν να έρχονται τα B7LA. Σχετικά με τις GN της Ανθούσας οι πρώτες μετατάχθηκαν από το Ελληνικό, κάποιες όμως παρελήφθησαν απευθείας.
(11-11-2013, 06:19 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε:Τα Ο405Ν που έχουν αποσυρθεί (με εξαίρεση τα ΕΛΒΟ) είναι πολύ λίγα, σε μηχανική κατάσταση επιεικώς αμφιλεγόμενη και όταν δημοπρατούνται οι τιμές εκκίνησης είναι εξωπραγματικές για τα δεδομένα της αγοράς. Αν συνυπολογίσει κανείς ότι μιλάμε για λεωφορεία τα οποία σήμερα έχουν κλεισμένα τα 20 χρόνια ζωής τους και το ότι οι ΟΣΥ δεν υπάρχει περίπτωση να προσφέρουν ένα αξιοπρεπές after sales όταν την ίδια στιγμή μπορεί ένας λεωφορειούχος να φέρει στα ίδια λεφτά ένα πολύ νεότερο (και πιο καλοσυντηρημένο) από την Γερμανία ή με πολύ μικρότερο χρηματικό ποσό να πάρει ένα όχημα 15ετίας από τον ΟΑΣΘ με πλήρη "προίκα" ανταλλακτικών και διαρκή τεχνική υποστήριξη από το τεχνικό προσωπικό του Οργανισμού. Συνυπολόγισε επίσης ότι τα πρώτα λεωφορεία της Αθήνας κατασκευής δεκαετίας και έπειτα αποσύρθηκαν το 2009, όταν τα περισσότερα ΑΚΤΕΚ ήδη είχαν ολοκληρώσει τις αντικαταστάσεις τους...
Να ρωτήσω κάτι που ανέκαθεν είχα απορία.
Απο όσο γνωρίζω όταν αποσύροταν κάποια από τα οχήματα της ΕΘΕΛ ιδίως τα πρώτα Ο.405N αυτά καταλήγαν στην γνωστή περιοχή της αττικής οδού παρέα με τις φυσαρμόνικες.
Γιατί ποτέ δε δόθηκαν σε κάποια απο τα εκτός αττικής αστικά ΚΤΕΛ με το αζημίωτο φυσικά.Λόγοι κατάστασης ή άλλοι λόγοι; Γιατί χάθηκε τόσο συνάλλαγμα όταν ήρθαν τα διάφορα δεκαετίας ,απο τη Γερμανία κυρίως;
Κάτι τέτοιο δε συνέβη με κάποια ΙKARUS που δόθηκαν σε δήμους δωρεάν(έχουμε δύο παρατημένα εδώ)
Κάποια Volvo του ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν σε κάποια αστικά ανα την Ελλάδα πωλήθηκαν σε αυτά ή χαρίστηκαν μετά την αποσυρσή τους από την συμπρωτεύουσα;