ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!!
ΘΗΣΑΥΡΟΣ!!!!!!!
Πωπω!! Το Γκύζη-Άνω Ιλίσια(51/41) όντως ξέχασα να το αναφέρω! Αλλά το Ταύρος-Ρουφ-Λαμπρινή (71/4/180) δε μου 'κοψε καν ότι δημιουργήθηκε με το ίδιο σκεπτικό!
Όχι, δεν είναι το Αβέρωφ-Προύσης! Είναι το 16/176. Ένωση του 16 που ήταν ο πρόγονος του 230: Θησείο-Γουδί με το 176: Αθήνα-Αιγάλεω(Προύσης) Αργότερα το διακεντρικό αυτό καταργήθηκε και το 176 ενώθηκε με το 170: Δημαρχείο-Ιπποκράτους, δημιουργώντας το 176/170 που επεκτάθηκε στις φυλακές Αβέρωφ κι έγινε το Αβέρωφ-Προύσης. Το "Θων" ήταν η πασίγνωστη Βίλλα Θων που βρισκόταν στη συμβολή των οδών Αλεξάνδρας και Κηφισίας.
Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Μία ήταν η γραμμή Δάφνης-Άνω Δάφνης, όχι δύο! Αν προσέξεις λέει: "Των γραμμών Δάφνης - Άνω Δάφνης (μία γραμμή) και Υμηττού Χαραυγής." (δεύτερη γραμμή) Αν γνωρίζω κάτι σχετικά με την ονοματολογία της ΕΑΣ το '81 ήταν πως όταν ονόμαζε δύο γραμμές Α΄ και Β΄ είχαν 9 στις 10 περιπτώσεις ίδια αφετηρία και τέρμα και σχεδόν ίδια διαδρομή, εκτός από μία ή δύο (ασήμαντες ως επί τω πλείστον) διαφορές. Αλλιώς θα ονόμαζε το 208 Ηλιούπολη Α΄ και το 237 Ηλιούπολη Β΄! Αλλά τα ονόμασε "Κάτω Ηλιούπολη" και "Άνω Ηλιούπολη" για να δείξει πως ακριβώς πρόκειται για 2 ξεχωριστές γραμμές με εντελώς διαφορετικές διαδρομές! Άρα πιστεύω πως και το 229 Αλκινόου κατέληγε και πως ήταν απλά μια λίγο διαφορετική "βερσιόν" του 228. Ή αν θες της αρχικής γραμμής Δάφνης-Άνω Δάφνης, δηλαδή του 35/110.
Είχε πάντως γενικά αφετηρίες και στη Μασσαλίας. Μια γραμμή που ξέρω σίγουρα πως ήταν εκεί για αρκετά χρόνια ήταν το 94: Ακαδημία-Ανάληψη-Ζωοδ.Πηγή Βύρωνος. (το κατοπινό 214)
Δεν είναι άλλη από το 230: Θησείο-Γουδί που στη μετεξέλιξή του σήμερα έγινε Ζωγράφου-Ακρόπολη. Ξεκίνησε ως τραμ 16 το 1910 με διαδρομή "Ιπποκράτους-Ακρόπολη" με διέλευση από Διον.Αεροπαγίτου και τέρμα στο σημείο περίπου που έχει σήμερα την αφετηρία του ο "απόγονος", το 230. Στις δεκαετίες που ακολούθησαν το τραμ 16 επεκτάθηκε μέσω της Απ.Παύλου στο Θησείο και μέσω της Αλεξάνδρας στη βίλλα Θων στους Αμπελόκηπους, παίροντας την ονομασία "Θησείο-Ακρόπολη-Θων" Με την κατάργηση των τραμ τη δεκαετία του '50 αντικαταστάθηκε από λεωφορειακή γραμμή, η οποία όμως διατήρησε τον αριθμό 16 για να "αποφευχθεί η σύγχησις του επιβατικού κοινού". Με τα χρόνια επεκτάθηκε στο Νοσοκ.Παίδων κι αργότερα στην Πλ.Ελευθερίας στο Γουδί, όπου το "βρήκε" η επαναρίθμηση του '81 και από 16 έγινε 230: Θησείο-Γουδί. Τελικά με την πεζοδρόμηση της Απ.Παυλου "περικόπηκε" στην Ακρόπολη (αφού είχε κάνει ένα "σύντομο πέρασμα" από Πλ.Κουμουνδούρου πρώτα) και τελικά επεκτάθηκε στου Ζωγράφου, αρχικά "μιμούμενο" τη διαδρομή του 235 και μετά (και τελικά) αυτή του 222/608.
Επίσης δεν είδα καμιά αναφορά να γίνεται στις αγαπημένες μου μακαρονοδιακεντρικές, τις 82/102: Αχαρναί-Κοκκ.Μύλος-Ν.Ελβετία και 82/147: Αχαρναί-Κοκκ.Μύλος-Καρέας! Λέει όμως σε κάποιο σημείο για μεταφορά των αφετηριών για τις γραμμές Καρέα και Ν.Ελβετίας. Άρα οι 102 και 147 έκαναν αφετηρία ακόμα στην Ακαδημία, που σημαίνει ότι η συσκεκριμένη συνένωση τους προέκυψε αργότερα! Απίστευτες πληροφορίες πάντως!
ΘΗΣΑΥΡΟΣ!!!!!!!
(12-11-2013, 12:55 AM)ns_ Έγραψε: ζ) Γκύζη - Άνω Ιλισίων,
ι) Λαμπρινής - Ρούφ - Ταύρου,
Πωπω!! Το Γκύζη-Άνω Ιλίσια(51/41) όντως ξέχασα να το αναφέρω! Αλλά το Ταύρος-Ρουφ-Λαμπρινή (71/4/180) δε μου 'κοψε καν ότι δημιουργήθηκε με το ίδιο σκεπτικό!
(12-11-2013, 12:55 AM)ns_ Έγραψε: ια) Προύσης - Θησείου - Θων - Νοσοκομείου Παίδων. [Σ.Σ.: το Αβέρωφ-Προύσης;]
Όχι, δεν είναι το Αβέρωφ-Προύσης! Είναι το 16/176. Ένωση του 16 που ήταν ο πρόγονος του 230: Θησείο-Γουδί με το 176: Αθήνα-Αιγάλεω(Προύσης) Αργότερα το διακεντρικό αυτό καταργήθηκε και το 176 ενώθηκε με το 170: Δημαρχείο-Ιπποκράτους, δημιουργώντας το 176/170 που επεκτάθηκε στις φυλακές Αβέρωφ κι έγινε το Αβέρωφ-Προύσης. Το "Θων" ήταν η πασίγνωστη Βίλλα Θων που βρισκόταν στη συμβολή των οδών Αλεξάνδρας και Κηφισίας.
(12-11-2013, 12:55 AM)ns_ Έγραψε: Επίσης εδώ προκύπτει ότι η γραμμή της Άνω Δάφνης έγινε το 1981 το 228 - "Αθήνα - Δάφνη Α" και η γραμμή της Δάφνης έγινε το 229 - "Αθήνα - Δάφνη Β".
Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Μία ήταν η γραμμή Δάφνης-Άνω Δάφνης, όχι δύο! Αν προσέξεις λέει: "Των γραμμών Δάφνης - Άνω Δάφνης (μία γραμμή) και Υμηττού Χαραυγής." (δεύτερη γραμμή) Αν γνωρίζω κάτι σχετικά με την ονοματολογία της ΕΑΣ το '81 ήταν πως όταν ονόμαζε δύο γραμμές Α΄ και Β΄ είχαν 9 στις 10 περιπτώσεις ίδια αφετηρία και τέρμα και σχεδόν ίδια διαδρομή, εκτός από μία ή δύο (ασήμαντες ως επί τω πλείστον) διαφορές. Αλλιώς θα ονόμαζε το 208 Ηλιούπολη Α΄ και το 237 Ηλιούπολη Β΄! Αλλά τα ονόμασε "Κάτω Ηλιούπολη" και "Άνω Ηλιούπολη" για να δείξει πως ακριβώς πρόκειται για 2 ξεχωριστές γραμμές με εντελώς διαφορετικές διαδρομές! Άρα πιστεύω πως και το 229 Αλκινόου κατέληγε και πως ήταν απλά μια λίγο διαφορετική "βερσιόν" του 228. Ή αν θες της αρχικής γραμμής Δάφνης-Άνω Δάφνης, δηλαδή του 35/110.
(12-11-2013, 12:55 AM)ns_ Έγραψε: των γραμμών Νέας Ελβετίας και Μεταμορφώσεως εκ της οδού Σίνα εις την οδόν Μασσαλίας [!]
Είχε πάντως γενικά αφετηρίες και στη Μασσαλίας. Μια γραμμή που ξέρω σίγουρα πως ήταν εκεί για αρκετά χρόνια ήταν το 94: Ακαδημία-Ανάληψη-Ζωοδ.Πηγή Βύρωνος. (το κατοπινό 214)
(12-11-2013, 12:55 AM)ns_ Έγραψε: "Μετατίθεται η στάσις των γραμμών Θων - Θησείου [Σ.Σ.: τη θυμάμαι αυτή την γραμμή]
Δεν είναι άλλη από το 230: Θησείο-Γουδί που στη μετεξέλιξή του σήμερα έγινε Ζωγράφου-Ακρόπολη. Ξεκίνησε ως τραμ 16 το 1910 με διαδρομή "Ιπποκράτους-Ακρόπολη" με διέλευση από Διον.Αεροπαγίτου και τέρμα στο σημείο περίπου που έχει σήμερα την αφετηρία του ο "απόγονος", το 230. Στις δεκαετίες που ακολούθησαν το τραμ 16 επεκτάθηκε μέσω της Απ.Παύλου στο Θησείο και μέσω της Αλεξάνδρας στη βίλλα Θων στους Αμπελόκηπους, παίροντας την ονομασία "Θησείο-Ακρόπολη-Θων" Με την κατάργηση των τραμ τη δεκαετία του '50 αντικαταστάθηκε από λεωφορειακή γραμμή, η οποία όμως διατήρησε τον αριθμό 16 για να "αποφευχθεί η σύγχησις του επιβατικού κοινού". Με τα χρόνια επεκτάθηκε στο Νοσοκ.Παίδων κι αργότερα στην Πλ.Ελευθερίας στο Γουδί, όπου το "βρήκε" η επαναρίθμηση του '81 και από 16 έγινε 230: Θησείο-Γουδί. Τελικά με την πεζοδρόμηση της Απ.Παυλου "περικόπηκε" στην Ακρόπολη (αφού είχε κάνει ένα "σύντομο πέρασμα" από Πλ.Κουμουνδούρου πρώτα) και τελικά επεκτάθηκε στου Ζωγράφου, αρχικά "μιμούμενο" τη διαδρομή του 235 και μετά (και τελικά) αυτή του 222/608.
Επίσης δεν είδα καμιά αναφορά να γίνεται στις αγαπημένες μου μακαρονοδιακεντρικές, τις 82/102: Αχαρναί-Κοκκ.Μύλος-Ν.Ελβετία και 82/147: Αχαρναί-Κοκκ.Μύλος-Καρέας! Λέει όμως σε κάποιο σημείο για μεταφορά των αφετηριών για τις γραμμές Καρέα και Ν.Ελβετίας. Άρα οι 102 και 147 έκαναν αφετηρία ακόμα στην Ακαδημία, που σημαίνει ότι η συσκεκριμένη συνένωση τους προέκυψε αργότερα! Απίστευτες πληροφορίες πάντως!