12-11-2013, 12:21 AM
(11-11-2013, 08:47 PM)ns_ Έγραψε: Επίσης: για ένα φεγγάρι, κάπου μεταξύ 1977 και 1981 οι γραμμές της Άνω Νέας Σμύρνης είχαν ενώ ενωθεί με του Γαλατσίου και υπήρχε δηλ. Η γραμμή Ανω Νέα Σμύρνη - Γαλάτσι. Έπαιρνες το λεωφορείο στην Αιγαίου και πήγαινες κατ' ευθείαν Γαλάτσι. Στο κέντρο έκανε μόνο στάση.
Αυτά τα μακαρονο-διακεντρικά δημιουργήθηκαν το 1967 επί δικτατορίας σε μια προσπάθεια να απομακρύνουν τις αφετηρίες από το κέντρο! Στα ίδια πλαίσια στείλανε τις αφετηρίες των νοτίων προαστίων στο Ζάππειο, των ανατολικών στη Ρηγίλλης και μετά στο Θησείο (γιατί δεν έμειναν στη Ρηγίλλης άραγε;
) και των δυτικών στην Κουμουνδούρου. (για το τελευταίο δεν είμαι και 100% σίγουρος) Έφτιαξαν και μια γραμμή τύπου 100 (τη θρυλική "Περιμετρική") για να ενώνει τις αφετηρίες. (είχε διαδρομή Πλ.Κοράη-Ζάππειο-Ρηγίλλης-Πλ.Κοραή και μετεπιβίβαση στο ακτινικό με το ίδιο εισητήριο!) Υπήρχαν επίσης οι γραμμές 31/58: Ν.Φιλαδέλφεια-Ν.Σμύρνη (που συνέχισε να λειτουργεί μέχρι λίγο πριν την ΕΑΣ), 24/160: Φιλοθέη-Πανιώνιος-Αγ.Βαρβάρα (106 με 610), 15/163: Ν.Ψυχικό-Ν.Φάληρο, 56/140: Περισσός-Παπάγου (605 με 408) καθώς και οι supermegaλομακαρονογραμμές 82/102: Αχαρναί-Κόκκ.Μύλος-Ν.Ελβετία και 82/147: Αχαρναί-Κοκκ.Μύλος-Καρέας!!!
Οι μόνες που "πιάσανε" και διατηρήθηκαν ήταν η 63/34: Τρεις Γέφυρες-Κυνοσάργους (κατοπινό 024), η 52/39: Πολύγωνο (Πλ.Ελ.Βενιζέλου)-Καισαριανή (σημερινό 224) και το "δοξασμένο" 176/170: Προύσσης-Αβέρωφ!! (σημερινό 813)
