Δεν την πρόλαβα τη γραμμή της Δάφνης στη Σίνα. Πάντως είχε πάει Κοραή αρκετά πριν από τα, Ikarus.
Όντως• ήταν με την πεζοδρομηση που η αφετηρία μεταφέρθηκε στην Ομόνοια.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι επί της Κοραή ήταν και η αφετηρία του Γαλατσίου (το 608 δεν ήταν αυτό ; ) και μετά μεταφέρθηκε στην Εδουάρδου Λω.
Επίσης: για ένα φεγγάρι, κάπου μεταξύ 1977 και 1981 οι γραμμές της Άνω Νέας Σμύρνης είχαν ενώ ενωθεί με του Γαλατσίου και υπήρχε δηλ. Η γραμμή Ανω Νέα Σμύρνη - Γαλάτσι. Έπαιρνες το λεωφορείο στην Αιγαίου και πήγαινες κατ' ευθείαν Γαλάτσι. Στο κέντρο έκανε μόνο στάση.
(11-11-2013, 11:50 AM)pvuccino Έγραψε: Είναι πάντως πολύ πιθανό να παρέμεινε στην Κοραή και τα πρώτα χρόνια της ΕΑΣ. Η Κοραή πεζοδρομήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 80 και μέχρι τότε οι αφετηρίες της λειτουργούσαν κανονικά. (608, 619, 910 κτλ) Οπότε είναι πολύ πιθανό και το 228 να πήγε Ομόνοια όταν έγινε η πεζοδρόμηση.
Όντως• ήταν με την πεζοδρομηση που η αφετηρία μεταφέρθηκε στην Ομόνοια.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι επί της Κοραή ήταν και η αφετηρία του Γαλατσίου (το 608 δεν ήταν αυτό ; ) και μετά μεταφέρθηκε στην Εδουάρδου Λω.
Επίσης: για ένα φεγγάρι, κάπου μεταξύ 1977 και 1981 οι γραμμές της Άνω Νέας Σμύρνης είχαν ενώ ενωθεί με του Γαλατσίου και υπήρχε δηλ. Η γραμμή Ανω Νέα Σμύρνη - Γαλάτσι. Έπαιρνες το λεωφορείο στην Αιγαίου και πήγαινες κατ' ευθείαν Γαλάτσι. Στο κέντρο έκανε μόνο στάση.