11-11-2013, 06:59 PM
(11-11-2013, 03:28 AM)ns_ Έγραψε: Η λεπτομέρεια της λεπτομέρειας: Μπροστά (στο ύψος της Μπενάκη) ήταν η αφετηρία (κοινή) των 228 και 155, και λίγο πιο πίσω η αφετηρία των εξπρές του παλαιού αεροδρομίου.Οι Αφετηρίες των 228 & 229 ήταν στην οδό Κοραή και επι ΕΑΣ τουλάχιστον στις αρχές της ΕΑΣ. Όσο για παλαιότερα επι ΕΚΤΕΛ η Αφετηρία της Δάφνης ήταν επι της οδού Σίνα.
Η συχνότητα του 228 ήταν 6' ενώ του 155 15".
Κάποιοι που έμεναν Ηλιούπολη, Αργυρούπολη κ.τ.τ για να μη περπατούν από την Ομόνοια μέχρι τη Σίνα, έπαιρναν το 228 και κατέβαιναν πριν στρίψει στη Νανά, συνήθως Μακρυγιάννη ή Γαρδένια, για να πάρουν το δικό τους (βεβαίως τότε μετεπιβίβαση δεν υπήρχε),
Όπως έχω αναφέρει και στο τόπικ του 202, η προ-ΕΑΣ (ΕΚΤΕΛ) αφετηρία του 228 ήταν στην Κοραή, στην πλευρά του Γενικού Λογιστηρίου.
Επίσης, στη μεγάλη απεργία επί Μητσοτάκη (Κολλάς-Σταμούλος) που χρησιμοποιήθηκαν στρατιωτικά οχήματα για τις μεταφορές (με οδηγούς φαντάρους), οι αφετηρίες *ολων* των νοτίων προαστίων ανεξαιρέτως είχαν μεταφερθεί στο Ζάππειο.
Πράγματι η γραμμή είχε τακτικά δρομολόγια καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας.