(31-10-2013, 12:13 AM)pvuccino Έγραψε: ΟΜΟΝΟΙΑ (και πέριξ...)
ΣΤΑΔΙΟΥ
090: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΔΥΤ.ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ EXPRESS
091: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΑΝΑΤΟΛ.ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ EXPRESS
155: ΑΘΗΝΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ
228: ΑΘΗΝΑ-ΔΑΦΝΗ Α΄
Η λεπτομέρεια της λεπτομέρειας: Μπροστά (στο ύψος της Μπενάκη) ήταν η αφετηρία (κοινή) των 228 και 155, και λίγο πιο πίσω η αφετηρία των εξπρές του παλαιού αεροδρομίου.
Η συχνότητα του 228 ήταν 6' ενώ του 155 15".
Κάποιοι που έμεναν Ηλιούπολη, Αργυρούπολη κ.τ.τ για να μη περπατούν από την Ομόνοια μέχρι τη Σίνα, έπαιρναν το 228 και κατέβαιναν πριν στρίψει στη Νανά, συνήθως Μακρυγιάννη ή Γαρδένια, για να πάρουν το δικό τους (βεβαίως τότε μετεπιβίβαση δεν υπήρχε),
Όπως έχω αναφέρει και στο τόπικ του 202, η προ-ΕΑΣ (ΕΚΤΕΛ) αφετηρία του 228 ήταν στην Κοραή, στην πλευρά του Γενικού Λογιστηρίου.
(29-10-2013, 05:59 PM)pvuccino Έγραψε: Ήταν οι εξής:
104: ΑΘΗΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Α΄
105: ΑΘΗΝΑ-ΠΥΡΝΑΡΙ (αργότερα ονομάστηκε Αθήνα-Αγ.Τριάδα)
115: ΑΘΗΝΑ-ΑΛΙΑΝΘΟΣ Α΄
[...]
Το 95 όλες οι αφετηρίες του Ζαππείου καταργήθηκαν με τους κορμούς, ενώ λίγα χρόνια μετά εκεί έκαναν αφετηρία οι θρυλικές γραμμές "Ποσειδών" 180: ΖΑΠΠΕΙΟ-ΒΑΡΚΙΖΑ και 350: ΖΑΠΠΕΙΟ-ΑΡΤΕΜΙΣ πριν γίνουν Ε2Θ και Ε5Θ αντίστοιχα και μεταφερθούν στην Ακαδημίας.
Επίσης, στη μεγάλη απεργία επί Μητσοτάκη (Κολλάς-Σταμούλος) που χρησιμοποιήθηκαν στρατιωτικά οχήματα για τις μεταφορές (με οδηγούς φαντάρους), οι αφετηρίες *ολων* των νοτίων προαστίων ανεξαιρέτως είχαν μεταφερθεί στο Ζάππειο.