26-11-2009, 07:16 PM
Δεν το εχεις δει και δεν συμβαινει ειναι διαφορετικα πραγματα.
Για να εγκλωβιστει ενα οχημα στις γραμμες μπορει να συντρεχουν ενα καρο λογοι (κυκλοφοριακος φορτος, μηχανικη βλαβη κλπ.)
Το τρενο κινειται με ιδιαιτερα χαμηλη ταχυτητα στο σημειο εκεινο και εαν ενημερωθει εχει περιθωριο να σταματησει ακομα (κατι που ετσι κι αλλιως θα κανει σε περιπτωση συγκρουσης)
Ο ΚΟΚ αναφερει πολλα που στην πραξη δεν εφαρμοζονται (κακως). Αλλα μην παμε μακρια, διπλωμα εχεις, οδηγεις, εσυ τον εφαρμοζεις πιστα?
Δεν ειναι κακο να μην εχεις πληρη γνωση του περιστατικου, κανεις μας δεν μπορει να βρισκεται παντου, αλλα με ελλειπη στοιχεια μπορεις να γραψεις εστω το πιθανοτερο σεναριο. Χωρια που το υφος της γραφης σου δεν υποδηλωνει σεναριο αλλα πορισμα.
Δεν αρπαζομαι.
Για να εγκλωβιστει ενα οχημα στις γραμμες μπορει να συντρεχουν ενα καρο λογοι (κυκλοφοριακος φορτος, μηχανικη βλαβη κλπ.)
Το τρενο κινειται με ιδιαιτερα χαμηλη ταχυτητα στο σημειο εκεινο και εαν ενημερωθει εχει περιθωριο να σταματησει ακομα (κατι που ετσι κι αλλιως θα κανει σε περιπτωση συγκρουσης)
Ο ΚΟΚ αναφερει πολλα που στην πραξη δεν εφαρμοζονται (κακως). Αλλα μην παμε μακρια, διπλωμα εχεις, οδηγεις, εσυ τον εφαρμοζεις πιστα?
Δεν ειναι κακο να μην εχεις πληρη γνωση του περιστατικου, κανεις μας δεν μπορει να βρισκεται παντου, αλλα με ελλειπη στοιχεια μπορεις να γραψεις εστω το πιθανοτερο σεναριο. Χωρια που το υφος της γραφης σου δεν υποδηλωνει σεναριο αλλα πορισμα.
Δεν αρπαζομαι.