04-11-2013, 10:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-11-2013, 10:08 PM από marios.ilioupoli.)
(04-11-2013, 09:43 PM)ns_ Έγραψε: Προτείνω την επαναχάραξη και τη θέση σε λειτουργία (διότι με 2 δρομολόγια την ημέρα είναι σαν να μη λειτουργεί!) της γραμμής 816 ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, με συχνότητα 20' στην αιχμή, και 30' εκτός αιχμής, ως γραμμή που να ακολουθεί τον άξονα (μια ευθεία ουσιαστικά) Αγ. Πάντων/Χαροκόπου - Εφέσου-Αιγαίου/Κράτητος - Ξενοφώντος/Ψυχογιού - Κολοκοτρώνη/Σοφοκλέους.
Αυτή η σύνδεση είναι πολύ σημαντική καθώς διασυνδέει την πράσινη γραμμή (Στ. Ταύρος) με τη γραμμή 2 του Μετρό (Στ. Αγ. Δημήτριος), αλλά και με το τράμ (στάση Αιγαίου). Είναι δηλ. 3πλή τροφοδοτική γραμμή!
Επίσης, μετονομασία από
816 ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
σε
816 ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Η διαδρομή ("μια ευθεία") προτείνω να είναι:
ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ - ΕΦΕΣΟΥ - Ελ. Βενιζέλου - ΑΙΓΑΙΟΥ - Αίνου - ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ- Αναπαύσεως - 25ης Μαρτίου - Αγ. Δημητρίου - ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ - Βασ. Αμαλίας - Ι. ΜΕΤΑΞΑ - Λ. Βουλιαγμένης (πλησίον ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
Λ. Βουλιαγμένης (πλησίον ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) - ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - Πριάμου - ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ - Λ. ΑΚΡΙΤΑ - ΨΥΧΟΓΙΟΥ - ΑΙΓΑΙΟΥ - Προφήτου Ηλία - ΚΡΑΤΗΤΟΣ - Βιζυηνού - Αιγαίου - ΧΑΡΟΚΟΠΟΥ - Π. Τσαλδάρη - ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ
Η 816 έχει συγκεκριμένα δρομολόγια και προφανώς θα εξυπηρετεί κάποιο συγκεκριμένο σκοπό η ύπαρξή της (εκτός αν έχει εκλείψει αυτός ο σκοπός, οπότε να καταργηθεί). Για να υλοποιηθεί αυτό που λες και να αποκτήσει πλήρες πρόγραμμα, θα πρέπει να βρεθούν και βάρδιες και αυτή τη στιγμή η ΟΣΥ δε μπορεί να καλύψει πλήρως ούτε τις υπάρχουσες ανάγκες. Όχι να προσθέσει και επιπλέον.
Μπορούν κάλλιστα να τροποποιηθούν από κοινού 219/816 για να διέρχονται μέσω της Αγ. Βασιλείου και να μεταφερθεί το τέρμα τους στο σταθμό μετεπιβίβασης του Μετρό "ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ", αφού, αν υλοποιηθούν οι κατά καιρούς προτάσεις μας, ο χώρος αυτός θα παραμείνει ανεκμετάλευτος (θα απομακρυνθούν τόσο η 109 όσο και η 154), πέρα από το ότι η Αγ. Βασιλείου έχει μείνει χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση. Επίσης, θα μπορεί να μετατραπεί και η 112 σε διπλής κατεύθυνσης, αφού θα υπάρχει χώρος στο σταθμός της Δάφνης.