21-10-2013, 12:20 AM
(20-10-2013, 04:58 AM)georgio Έγραψε: Το ότι δεν έχει το ΣΚ το 608 η Ράλλη δεν λέει κατι. Εξάλλου μόνο 8 οχήματα έχει τις καθημερινές + το οτι το Σάββατο η Ράλλη έχει και το Α1. Νομίζω πως το θέμα με τις νταλίκες είναι πόσες θα φτιάξουν από βλάβη καθημερινά(γι αυτο μια μερα θα δουμε σε μια γραμμη στο 90% με νταλικες ενώ άλλες μερες σκάνε μύτη και 12μετρα) και σίγουρα αρκετες ειναι τελειως off. Επίσης εχουν δει ότι κάποιες γραμμες δεν χρειάζονται πια νταλίκες (βλεπε 154,237) Δεν εξηγειται αλλιώς πέρυσι το 154 να είχε 4-5 νταλίκες καθημερινα και το 237 τα ΣΚ σχέδον όλο με νταλίκες και τώρα να μπαίνει μια στο τόσο μια νταλίκα.
Όντως, έχεις δίκιο είχα ξεχάσει το Α1. Αλλά και πάλι είναι πολλά τα οχήματα που εξοικονομούνται απ' τις νταλικογραμμές της Ράλλη τα Σάββατα σε σχέση με τις Καθημερινές π.χ. 703 Kαθ: 13 Σαβ: 7, 843 Καθ: 13 Σαβ: 7 , Α7 Καθ: 10 Σαβ: 7, Β5 Καθ: 14 Σαβ: 10, A10/B10 Kαθ: 14 Σαβ: 8 κ.α. οπότε υπάρχει κέρδος τουλάχιστον 25 οχημάτων σε 18μετρα.
(20-10-2013, 09:50 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Επισήμως, ο στόλος Volvo B7LA και Solaris Urbino 18, το 2012, ήταν 120 και 100 οχήματα αντίστοιχα. Άρα, 220 στο σύνολο.
Διαβάζοντας τις αποφάσεις που αναρτώνται στη Διαύγεια, για τα οχήματα που περνάνε ΚΤΕΟ, έχω καταγράψει, μόνο από τις αποφάσεις από Ιαν-Φεβ 2013, τουλάχιστον 25 Solaris και 1 Volvo. Άρα, με τα περισσότερα Solaris να περνάνε από ΚΤΕΟ και λογικά και αρκετές Volvo-νταλίκες να κυκλοφορούν, πως γίνεται να είναι τα διαθέσιμα 18μετρα μόνο 100-120;
Απ' την αρχή της χρονίας από Volvo έχουν περάσει 54 ΚΤΕΟ. Τα Solaris θεωρητικά είναι όλα ενεργά αλλά υπάρχουν σίγουρα οχήματα που κάθονται εξαιτίας βλαβών. Επίσης, το ότι πέρασε ένα οχήμα ΚΤΕΟ τον Ιανουάριο/Φεβρουάριο δεν σημαίνει ότι βγαίνει κανονικά έξω. Είναι πολύ πιθανόν να έπαθε αργότερα μια βλάβη και να κάθεται μέσα. Απλά οι αποφάσεις των ΚΤΕΟ μας δείχνουν ποια οχήματα είναι σίγουρα στον ενεργό στόλο.
Εκεί που δεν ξέρω τι γίνεται είναι με τις GN. Απ' την αρχή της χρονιάς έχουν περάσει μόλις 127 σε σύνολο 216 και είμαστε στα 2/3 του Οκτωβρίου.