28-09-2013, 04:43 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-09-2013, 04:44 AM από marios.ilioupoli.)
Κοιτώντας τα προγράμματα δρομολογίων της 302, αναφέρεται στην πρότελευταία στάση "ΠΑΠΑΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ" (μία στάση πριν την αφετηρία), ώρα διέλευσης του πρώτου οχήματος 05:34, που σημαίνει ότι στις 05:35 είναι στο σταθμό μετεπιβίβασης της Πλακεντίας.
Με δεδομένο ότι ο χρόνος διαδρομής που δίνεται στη γραμμή (με βάση τα στοιχεία από τη σύμβαση) είναι 55', τα 15' που μένουν μέχρι την επόμενη αναχώρηση του οχήματος (05:50), σε τι αποσκοπούν;
Και εννοείται πως δεν είναι μόνο η 302. Στο Χ95 βλέπεις ακόμη και 3 νταλίκες σταματημένες στην Όθωνος, για να μη θυμηθώ τα καλά του Χ70 ένα βράδυ, που είχε 4 οχήματα για 10' διαδρομή και 30' διάλειμμα.
Άρα η κακοδαιμονία του δικτύου της ΟΣΥ, δεν οφείλεται μόνο στην έλλειψη οδηγών, αλλά και στην κακή χρησιμοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού.
Με δεδομένο ότι ο χρόνος διαδρομής που δίνεται στη γραμμή (με βάση τα στοιχεία από τη σύμβαση) είναι 55', τα 15' που μένουν μέχρι την επόμενη αναχώρηση του οχήματος (05:50), σε τι αποσκοπούν;
Και εννοείται πως δεν είναι μόνο η 302. Στο Χ95 βλέπεις ακόμη και 3 νταλίκες σταματημένες στην Όθωνος, για να μη θυμηθώ τα καλά του Χ70 ένα βράδυ, που είχε 4 οχήματα για 10' διαδρομή και 30' διάλειμμα.
Άρα η κακοδαιμονία του δικτύου της ΟΣΥ, δεν οφείλεται μόνο στην έλλειψη οδηγών, αλλά και στην κακή χρησιμοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού.