23-09-2013, 01:55 AM
Ανώτατο ποσό 120.000 ευρω για να βρεθούν οι επιπτώσεις από την κατάργηση του αμ/σιου στο Ελληνικό;
Αν χωράνε τα υπόλοιπα αμαξοστάσια:
Τα Ν1 του Ελληνικού θα πάνε σε Αγ.Δημητρίο, Βοτανικό
Τα solaris midi σε Ανθούσα και Αγιο Δημήτριο
Και οι GN σε Ράλλη και Ανθούσα
Από τις τωρινές γραμμές που έχει το Ελληνικό ο Άγιοw Δημήτριος θα μπορούσε να αναλάβει ολά τα τοπικά της Γλυφάδας και ΒΒΒ καθώς και τα κοντινά από Ηλιούπολη, Αργυρουπολη, Άλιμο και Ελληνικό που βγαίνουν με 12μετρα ή solaris.
Η Ανθούσα θα μπορούσε να πάρει κάποιες μακρινες γραμμες για το Ελληνικό όπως 608, Α5, Α7, 242 304,305 και κάποια υπόλοιπα τοπικά
Ο Βοτανικός τα 235,250,209
Το πρόβλημα είναι στις νταλικογραμμές των νοτίων προαστιων (Α3,Β3,Α4,154,171,Ε22,Α1,Α2,Β2,040) τα οποία πρέπει να βγαίνουν υποχρεωτικά από Ράλλη με δεδομένου ότι τα άλλα αμαξοστάσια δεν χωράνε 18μετρα που σημαίνει ότι θα έχουμε σε καποιες περιπτώσεις +30 νεκρα χιλιόμετρα
Η μια λύση είναι οι γραμμές να πάνε Ράλλη που σημαίνει αρκετα νεκρά χιλιόμετρα τα οποία ίσως μπορουν να περιοριστουν σε κάποιο βαθμό αν έχουμε ενάρξεις/σχολάσματα από Ακαδημία
Από την άλλη κάποιες γραμμές ίσως δεν ξαναδούν 18μετρο όπως έχει γίνει στο 237 και πάει να γίνει και στο 154. Για παράδειγμα τα Α3/Β3 στέκονται πλεον και με Ν1 ενώ ίσως σε άλλες γραμμές μια μικρή πυκνωση τις κάνει να μην χρειάζονται νταλίκες
Βέβαια όλα αύτα αν υπάρχει διαθέσιμος χώρος στα αμαξοστάσια αλλιώς πρέπει να στραφούμε στην εύρεση κάποιου άλλου χώρου στα νότια. Ο Άγιος Δημήτριος δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει εξ'ολοκλήρου τις βάρδιες και τον στόλο του Ελληνικού
Αν χωράνε τα υπόλοιπα αμαξοστάσια:
Τα Ν1 του Ελληνικού θα πάνε σε Αγ.Δημητρίο, Βοτανικό
Τα solaris midi σε Ανθούσα και Αγιο Δημήτριο
Και οι GN σε Ράλλη και Ανθούσα
Από τις τωρινές γραμμές που έχει το Ελληνικό ο Άγιοw Δημήτριος θα μπορούσε να αναλάβει ολά τα τοπικά της Γλυφάδας και ΒΒΒ καθώς και τα κοντινά από Ηλιούπολη, Αργυρουπολη, Άλιμο και Ελληνικό που βγαίνουν με 12μετρα ή solaris.
Η Ανθούσα θα μπορούσε να πάρει κάποιες μακρινες γραμμες για το Ελληνικό όπως 608, Α5, Α7, 242 304,305 και κάποια υπόλοιπα τοπικά
Ο Βοτανικός τα 235,250,209
Το πρόβλημα είναι στις νταλικογραμμές των νοτίων προαστιων (Α3,Β3,Α4,154,171,Ε22,Α1,Α2,Β2,040) τα οποία πρέπει να βγαίνουν υποχρεωτικά από Ράλλη με δεδομένου ότι τα άλλα αμαξοστάσια δεν χωράνε 18μετρα που σημαίνει ότι θα έχουμε σε καποιες περιπτώσεις +30 νεκρα χιλιόμετρα
Η μια λύση είναι οι γραμμές να πάνε Ράλλη που σημαίνει αρκετα νεκρά χιλιόμετρα τα οποία ίσως μπορουν να περιοριστουν σε κάποιο βαθμό αν έχουμε ενάρξεις/σχολάσματα από Ακαδημία
Από την άλλη κάποιες γραμμές ίσως δεν ξαναδούν 18μετρο όπως έχει γίνει στο 237 και πάει να γίνει και στο 154. Για παράδειγμα τα Α3/Β3 στέκονται πλεον και με Ν1 ενώ ίσως σε άλλες γραμμές μια μικρή πυκνωση τις κάνει να μην χρειάζονται νταλίκες
Βέβαια όλα αύτα αν υπάρχει διαθέσιμος χώρος στα αμαξοστάσια αλλιώς πρέπει να στραφούμε στην εύρεση κάποιου άλλου χώρου στα νότια. Ο Άγιος Δημήτριος δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει εξ'ολοκλήρου τις βάρδιες και τον στόλο του Ελληνικού