19-09-2013, 10:43 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-09-2013, 10:51 PM από marios.ilioupoli.)
(19-09-2013, 10:27 PM)Pelham Express Έγραψε: Τι εννοείς στα έντονα γράμματα;
Αυτό που προφανώς εννοεί ο AquaSonic είναι ότι επειδή ο άξονας Συγγρού/Καλλιρόης/Αρδηττού/Βασ. Κωνσταντίνου/Κηφισίας δεν έχει πολλά ψαλίδια, θα μπορούσε να υπάρξει μία μετατροπή του 550 σε τρόλεϊ (ή και κόψιμο του 10 από Χαλάνδρι και επέκταση στην Κηφισιά), χωρίς να δημιουργηθεί μία γραμμή που τα τρόλεϊ θα κινούνται με χαμηλές ταχύτητες, λόγω ψαλιδιών.
Και όντως έτσι είναι. Τα σημεία που υπάρχουν ψαλίδια στον άξονα αυτό είναι:
- Αρδηττού/Βασ. Όλγας
- Βασ. Κωνσταντίνου/Ερατοσθένους
- Κηφισίας/Αλεξάνδρας
- Ύψος Γηροκομείου
- Περιοχή Χαλανδρίου (θα αποξηλώνονταν σε μία υλοποίηση της πρότασης του AquaSonic)
(19-09-2013, 01:46 PM)ecoj Έγραψε: Αυτό που λες ότι σε οδικές αρτηρίες που έχει γραμμές τρόλλευ δεν χρειάζεται να περνάνε λεωφορεία είναι σωστό. Στη Λένορμαν για παράδειγμα θα μπορούσε να μέινει μόνο του το 12 αν δρομολογούσε αρθρωτά τρόλλευ. Επίσης υπάρχουν σημεία που υπάρχουν γραμμές τρόλλευ αλλά δεν περνάει τρόλευ. Το θέμα είναι ότι δεν βλέπω στο μέλλον πουθενά προσπάθεια για βελτίωση και ανάπτυξη του δικτύου τρόλλευ. Μόνο το τραμ τους νοιάζει.
Κατ' αρχάς, το 12 αν έπαιρνε μία ικανή ενίσχυση (θα προέκυπτε από ευρεία αναδιάρθρωση) θα επιβίωνε πιστεύω και με 12μετρα.
Κατά δεύτερον, που υπάρχει δίκτυο αυτή τη στιγμή, μη αξιοποιήσιμο; Το μόνο σημείο που θυμάμαι να υπάρχει εναέριος, χωρίς να διέρχεται κάποια γραμμή, είναι κάποια μέτρα στη Σίνα, στην οδό που οδηγεί από Αλεξάνδρας στη Βασ. Σοφίας (πρώην αφετηρία 7) και κάποια μέτρα που χρειάζονταν για να στρίβει το 8 από τη Βασ. Σοφίας στην Αλεξάνδρας.
Τέλος, για να υπάρξει ανάπτυξη του δικτύου τρόλεϊ, θα πρέπει να υπάρχει και διαθέσιμος αριθμός οχημάτων και κυρίως οδηγοί. Και άντε το δεύτερο λύνεται με μία μετεκπαίδευση οδηγών από τα θερμοκίνητα. Για τα οχήματα, όμως, υπάρχει επαρκής αριθμός; Και ειδικά σε αρθρωτά.