19-09-2013, 10:27 PM
(19-09-2013, 12:26 PM)AquaSonic Έγραψε: Πραγματικα θα ηθελα να δω το κοστος συντηρησης ενως τρολλευ συγκριτικα με ενως λεωφορειου, της συντηρησης της υποδομης του τρολλευ αλλα και την καταναλωση τους (λιτρο/χμ - kwh/χμ).Τι εννοείς στα έντονα γράμματα;
Απο οσα ξερω (αμα κανω λαθος παρακαλω διορθωστε με) ακομα οι τρολλευονταλικες υπερκαλυπτουν τα δρομολογια οπως και τα 12μετρα. Το να καλυψεις μερικες αρτηριακες με τετοια οχηματα θα βοηθαγε κυριως στην εξασφαλιση ντιζελ νταλικων για αλλα δρομολογια στην προκειμενη φαση. Επισης μην ξεχνατε οτι τα τρολλευ ειναι ΑΘΟΡΥΒΑ... Σε αρτηριακες διαδρομες που ενα μεγαλο κομματι του κοσμου περναει αρκετο κοσμο μεσα στο οχημα ειναι μεγαλο ατου...
Επισης ειδικα στην κηφισιας για το 550 η μοναδικη υποδομη που χρειαζεται ειναι απο Χαλανδρι μεχρι Κηφισια. Οκ εχει ενα Α κοστος, αλλα οταν με το καλο ερθει το μετρο την ξυλωνεις και την βαζεις αλλου. + οτι χωρις ψαλιδια δεν θα εχει εκτροχιασμους και θα πηγαινει ταπα... (υποθετω).
Οσο για τα 6000χιλιαρα... Oκ μπορει να μην τα ξερω εκ των εσω αλλα ρε παιδια... Γνωριζω οτι βαση της κατασκευης του Η/Κ το τρολλευ αντεχει ΑΡΚΕΤΑ παραπανω απο ενα θερμικο οχημα... πως στο καλο τα σουταρουν 15 χρονων οταν σε ολη την ευρωπη τσουλανε τρολλευ που οι κολωνες τους ειναι με κυωνες και εχουν τοσα σκαλοπατια που θες ασανσερ; Εστω μια ανακατασκευη δεν μπορουν να περασουν;
τα πρωτα 6χιλιαρα ειναι μονο μεσα στο παλιο αμαξοστασιο... Επιβεβαιωμενα.