19-09-2013, 12:26 PM
(18-06-2013, 10:49 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δε διαφωνώ με αυτά που λες, αλλά το θέμα είναι να βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής. Γιατί λοιπόν στους κεντρικούς οδικούς άξονες να μην έχουμε τρόλεϊ αντί για ρυπογόνα λεωφορεία;
Και να αντικατασταθούν και τα σημερινά οχήματα του στόλου των θερμικών λεωφορείων με νέα πιο φιλικά προς το περιβάλλον.
(18-06-2013, 11:23 PM)garvanitis Έγραψε: Διότι το κόστος υποδομής είναι αρκετά υψηλό καθώς επίσης και η τιμή αγοράς ενός τρόλλεϋ έναντι ενός θερμικού λεωφορείου. Ιδανική επιλογή θα ήταν η δρομολόγηση υβριδικών λεωφορείων και βέβαια η μέγιστη δυνατή εκμετάλευση των ηλεκτροκίνητων όπου το επιτρέπει το δίκτυο, μικρές επεκτάσεις του οποίου είναι εφικτές με σχετικά χαμηλότερο κόστος σε σχέση με τη χάραξη νέων γραμμών και θα πρέπει να ληφθού υπόψη.
Και το τρόλλεϋ παράγει ρύπους. Το γεγονός πως βρίσκονται στην Μεγαλόπολη και την Πτολεμαΐδα δεν τους ακυρώνει ούτε ως περιβαλλοντική επιβάρυνση, ούτε ως κόστος. Και φυσικά το ότι οι ρύποι βρίσκονται μακριά από το σπίτι μας δεν είναι σοβαρό επιχείρημα.
(12-08-2013, 01:50 PM)ecoj Έγραψε: Το video είναι 9 μήνες παλιό και τότε υπήρχαν ακόμα στους δρόμους της Αθήνας αρκετά Neoplan 6000. Τώρα πια δεν υπάρχει κανένα. Μόνο στον Πειραιά τα βλέπεις. Άρχισαν να αποσύρονται; Κρίμα.
Όσο για το Ν1 δεν είναι το μόνο που έχει αποσυρθεί. Φαντάζομαι είναι κι άλλα πολλά.
Πραγματικα θα ηθελα να δω το κοστος συντηρησης ενως τρολλευ συγκριτικα με ενως λεωφορειου, της συντηρησης της υποδομης του τρολλευ αλλα και την καταναλωση τους (λιτρο/χμ - kwh/χμ).
Απο οσα ξερω (αμα κανω λαθος παρακαλω διορθωστε με) ακομα οι τρολλευονταλικες υπερκαλυπτουν τα δρομολογια οπως και τα 12μετρα. Το να καλυψεις μερικες αρτηριακες με τετοια οχηματα θα βοηθαγε κυριως στην εξασφαλιση ντιζελ νταλικων για αλλα δρομολογια στην προκειμενη φαση. Επισης μην ξεχνατε οτι τα τρολλευ ειναι ΑΘΟΡΥΒΑ... Σε αρτηριακες διαδρομες που ενα μεγαλο κομματι του κοσμου περναει αρκετο κοσμο μεσα στο οχημα ειναι μεγαλο ατου...
Επισης ειδικα στην κηφισιας για το 550 η μοναδικη υποδομη που χρειαζεται ειναι απο Χαλανδρι μεχρι Κηφισια. Οκ εχει ενα Α κοστος, αλλα οταν με το καλο ερθει το μετρο την ξυλωνεις και την βαζεις αλλου. + οτι χωρις ψαλιδια δεν θα εχει εκτροχιασμους και θα πηγαινει ταπα... (υποθετω).
Οσο για τα 6000χιλιαρα... Oκ μπορει να μην τα ξερω εκ των εσω αλλα ρε παιδια... Γνωριζω οτι βαση της κατασκευης του Η/Κ το τρολλευ αντεχει ΑΡΚΕΤΑ παραπανω απο ενα θερμικο οχημα... πως στο καλο τα σουταρουν 15 χρονων οταν σε ολη την ευρωπη τσουλανε τρολλευ που οι κολωνες τους ειναι με κυωνες και εχουν τοσα σκαλοπατια που θες ασανσερ; Εστω μια ανακατασκευη δεν μπορουν να περασουν;
τα πρωτα 6χιλιαρα ειναι μονο μεσα στο παλιο αμαξοστασιο... Επιβεβαιωμενα.