Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#48
Λίγα χιλιόμετρα έχουν, Θωμά. Δεν κάνουν όμως για ΚΤΕΑΛ, δυστυχώς. Μηχανικά μπορεί να μοιράζονται σχεδόν τα πάντα με το SB220 αλλά από ανταλλακτικά αμαξοποιίας υποφέρουν δυστυχώς. Δεν είναι τυχαίο ότι ενώ ήταν γνωστή αξία η Den Oudsten στην Ελλάδα κυκλοφόρησαν ελάχιστα μεταχειρισμένα στην Πτολεμαϊδα, στην Μυτιλήνη, την Χαλκίδα, το δικό σας στο Αγρίνιο και πρόσφατα στις Σέρρες. Της Χαλκίδας έχει ήδη αποσυρθεί και αντικατασταθεί από το πρώην 4 του ΑΚΤΕΛ Κατερίνης, ένα N4014NF ενώ και το αγρινιώτικο δεν το βλέπω πολύ πιθανό να ξανακυκλοφορήσει, παρόλο που δεν έχει σοβαρές ζημιές για τον παραπάνω λόγο.

Mercedes Elbo, το ηλικιακό όριο αφορά την εισαγωγή και ταξινόμηση λεωφορείων, τα συγκεκριμένα έχουν ήδη ταξινόμηση στην Ελλάδα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 08-02-2010, 10:32 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 26-03-2010, 04:53 PM
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - από garvanitis - 13-09-2013, 10:35 PM
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από AstikosVolou4780 - 11-11-2013, 06:19 PM
RE: Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από garvanitis - 12-11-2013, 03:51 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)