13-09-2013, 10:33 PM
(13-09-2013, 07:21 PM)garvanitis Έγραψε: Με δεδομένο ότι όπως μας πληροφορεί ο nikos1991 θα έχουμε (σύντομαεννέα επιπλέον οδηγούς άρα και τρεις (με υπολογισμό των ρεπό) συρμούς επιπλέον φαίνεται ότι θα μιλάμε για 4' στην αιχμή σε όλο το μήκος της γραμμής.
Έχω υπολογίσει ως 9 οδηγούς για 4 συρμούς, επειδή χρειάζεται να καλύψουν μόνο Δευτέρα ως Παρασκευή και για δύο βάρδιες (6:00- 22:00) αφού μόνο εκεί χρειάζεται αύξηση των δρομολογίων. Εννοείται πως οι άνθρωποι θα δουλεύουν εναλλάξ, αλλά για χάρη ευκολίας υπολογίζονται με αυτόν τον τρόπο.
(13-09-2013, 07:21 PM)garvanitis Έγραψε: Για τους επιβάτες των Α-Β3, 154 κλπ σταθμίζουν και κρίνουν οι ίδιοι τι τους συμφέρει, επιπλέον μετακίνηση με το λεωφορείο (το οποίο και είναι εκτεθιμένο στις κυκλοφοριακές συνθήκες των ανάλογων ωρών) ή πιθανή max επιπλέον καθυστέρηση της τάξης των τεσσάρων λεπτών σε σχέση με την αποβίβαση στον Αγ. Δημήτριο. Με δεδομένο ότι η λογική υπαγορεύει το ότι ο κάθε επιβάτης θα πάει στον πλησιέστερο δυνατό σταθμό του σημείου που βρίσκεται δεν βλέπω κανέναν σοβαρό λόγο μείωσης της επιβατικής κίνησης οποιουδήποτε από αυτούς.Το Α-Β3 και Α4 στις ώρες αιχμής αξίζει να κατέβεις Ελληνικό - Ηλιούπολη για το Α4 χωρίς συζήτηση. Αργά το βράδυ και ΣΚ σε ώρες μη αιχμής, συμφέρει να πας κατ' ευθείαν Αθήνα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
![rifle rifle](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/rifle.gif)