Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#47
(13-09-2013, 10:24 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Πάντως αν ισχύει η τιμή τους 6500€/τεμάχιο θα προτιμούσα να τα βλέπω σε ΚΤΕΑΛ. Καλοσυντηρημένα (όσο γίνεται για τα μέτρα της ΕΘΕΛ/ΟΣΥ) και με λίγα σχετικά χλμ. Για το τελευταίο κρατάω επιφυλάξεις.

Για ΚΤΕΑΛ δεν υπάρχει ηλικιακό όριο που δεν επιτρέπει την ένταξη στο στόλο οχημάτων άνω των 15 ετών? Τα Den Oudsten τώρα είναι 19.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 08-02-2010, 10:32 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 26-03-2010, 04:53 PM
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - από mercedes elbo - 13-09-2013, 10:27 PM
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από AstikosVolou4780 - 11-11-2013, 06:19 PM
RE: Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από garvanitis - 12-11-2013, 03:51 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 20 Επισκέπτης (ες)