13-09-2013, 07:21 PM
Mercedes Elbo, σχεδόν σωστά τα μετράς κι αυτό διότι δεν υπολογίζεις τους χρόνους των διαλειμμάτων των ηλεκτροδηγών όμως. Θεωρητικά πρέπει να έχει έναν με δύο συρμούς επιπλέον. Με δεδομένο ότι όπως μας πληροφορεί ο nikos1991 θα έχουμε (σύντομα εννέα επιπλέον οδηγούς άρα και τρεις (με υπολογισμό των ρεπό) συρμούς επιπλέον φαίνεται ότι θα μιλάμε για 4' στην αιχμή σε όλο το μήκος της γραμμής.
Για τους επιβάτες των Α-Β3, 154 κλπ σταθμίζουν και κρίνουν οι ίδιοι τι τους συμφέρει, επιπλέον μετακίνηση με το λεωφορείο (το οποίο και είναι εκτεθιμένο στις κυκλοφοριακές συνθήκες των ανάλογων ωρών) ή πιθανή max επιπλέον καθυστέρηση της τάξης των τεσσάρων λεπτών σε σχέση με την αποβίβαση στον Αγ. Δημήτριο. Με δεδομένο ότι η λογική υπαγορεύει το ότι ο κάθε επιβάτης θα πάει στον πλησιέστερο δυνατό σταθμό του σημείου που βρίσκεται δεν βλέπω κανέναν σοβαρό λόγο μείωσης της επιβατικής κίνησης οποιουδήποτε από αυτούς. Παράλληλα όταν εξετάζουμε τον επιβατικό φόρτο της κάθε γραμμής βάση δίνουμε στο σύνολο των διακινούμενων επιβατών στο μήκος της και όχι ανά σταθμό που έχει περισσότερο στατιστική σημασία...
Για τους επιβάτες των Α-Β3, 154 κλπ σταθμίζουν και κρίνουν οι ίδιοι τι τους συμφέρει, επιπλέον μετακίνηση με το λεωφορείο (το οποίο και είναι εκτεθιμένο στις κυκλοφοριακές συνθήκες των ανάλογων ωρών) ή πιθανή max επιπλέον καθυστέρηση της τάξης των τεσσάρων λεπτών σε σχέση με την αποβίβαση στον Αγ. Δημήτριο. Με δεδομένο ότι η λογική υπαγορεύει το ότι ο κάθε επιβάτης θα πάει στον πλησιέστερο δυνατό σταθμό του σημείου που βρίσκεται δεν βλέπω κανέναν σοβαρό λόγο μείωσης της επιβατικής κίνησης οποιουδήποτε από αυτούς. Παράλληλα όταν εξετάζουμε τον επιβατικό φόρτο της κάθε γραμμής βάση δίνουμε στο σύνολο των διακινούμενων επιβατών στο μήκος της και όχι ανά σταθμό που έχει περισσότερο στατιστική σημασία...