13-09-2013, 01:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-09-2013, 01:55 PM από Pelham Express.)
(13-09-2013, 01:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πριν τις επεκτάσεις η γραμμή 2 είχε στην αιχμή συχνότητα 3:15'. Επίσης, συρμοί υπάρχουν ειδικά μετά την παραλαβή των νέων Rotem. Στην σύμβαση της ΣΤΑ.ΣΥ. με τον Ο.Α.Σ.Α. έλεγε ότι γραμμή 2 έχει 15 συρμούς στην αιχμή και 17 η 3. Και τώρα η 2 πάλι 15 συρμούς πρέπει να 'χει στην αιχμή. Οπότε έχουμε Ανθούπολη-Άγιος Δημήτριος ανά 8' με συνολικό χρόνο διαδρομής σύμφωνα με τη ΣΤΑ.ΣΥ. 44' άρα μαζί με 12' για αναστροφή 56' σημαίνει ότι έχει 7 συρμούς. Στο Ανθούπολη-Ελληνικό έχουμε πάλι συχνότητα 8' και συνολικό χρόνο διαδρομής σύμφωνα με τη ΣΤΑ.ΣΥ. 58' άρα μαζί με 6' για αναστροφή 64' σημαίνει ότι έχει 8 συρμούς. Μπόρει οι χρόνοι να μην είναι ακριβώς τόσο αλλά έτσι μπορούμε να δούμε την γενική εικόνα για την κατανομή των συρμών. Εφόσον θέλουμε περίπου 64' για το Ανθούπολη-Ελληνικό και έχουμε 15 συρμούς μας βγαίνει συχνότητα 4:30' δηλαδή η απώλεια στη συχνότητα στο μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής ειναι μόλις 30''. Η απώλεια συρμών στο κοινό τμήμα της γραμμής θα είναι περίπου 1,5 συρμοί ανά ώρα με την διαφορά ότι όλοι συρμοί θα έχουν παρόμοια επιβατική κίνηση και όχι να πηγαίνει ο συρμός του Ελληνικού υπερπλήρης με ενδεχόμενο να μην μπορέσει να πάρει όλους τους επιβάτες ενός σταθμού. Επίσης, με την σημερινά δεδομένα ένας επιβατής των Α3/Β3, 154 κλπ. που συναντάει μετρό σε σταθμούς και πριν από τον Άγιο Δημήτριο για ποιο λόγο να κατέβει σε κάποιον απ' τους νέους σταθμούς αντί για τον Άγιο Δημήτριο με συνέπεια να μειώνεται και άλλο η επιβατική κίνηση των νέων 4 σταθμών.Με αυτά τα τελευταία συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ γιατί οδηγούν σε απαξίωση του μέσου!!