13-09-2013, 12:35 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-09-2013, 12:45 PM από garvanitis.)
Καλά τώρα, εντάξει... Εξήγησε κανείς μήπως στον κυρ-Γιάννη όταν του πρότεινε αυτήν την ιδέα τίποτα από τα παρακάτω;
Λεωφορειολωρίδες που διαχωρίζονται με τσιμεντένιο τοίχο (ειδικά τέτοιου ύψους) είναι κατά κανόνα λεωφορειολωρίδες δύο λωρίδων κυκλοφορίας.
Στην περίπτωση που είναι μιας λωρίδας δεν είναι bus lane αλλά bus way και πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό, είναι ειδικός διάδρομος όπου τα λεωφορεία κινούνται με ειδικό σύστημα που τα καθοδηγεί επ' αυτού (συνήθως δε είναι δύο ανεξάρτητες λωρίδες δεδομένου ότι είναι αμφίδρομο)
Σε ολόκληρο (τον πολιτισμένο) κόσμο εκτός των λεωφορείων στις bus lanes κινούνται ελεύθερα τόσο τα δίκυκλα, όσο και τα ταξί.
(προς mod: για κάποιο λόγο δημοσιεύτηκε το ποστ χωρίς να το ολοκληρώσω και δεν μου δίνεται η δυνατότητα επεξεργασίας, παρακαλώ για τη συγχώνευση των δύο)
Σε γενικές γραμμές αυτό δεν είναι κακό, ούτε και εμποδίζει τα λεωφορεία δεδομένου ότι δεν "ψαρεύουν" πελάτες επ' αυτής και σταματούν σε δεδομένες θέσεις - αν το καταφέρουν και οι έλληνες ταξιτζήδες καλώς να ορίσουν και αυτοί εντός των λωρίδων αυτών.
Ενημέρωσε κανείς τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης ότι η λωρίδα της Αλ. Παπαναστασίου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;
Μπορεί να μου εξηγήσει όποιος το πρότεινε τι θα συμβεί σε ενδεχόμενη ακινητοποίηση λεωφορείου λόγω βλάβης ή ατυχήματος;
Για την λωρίδα αντίθετης ροής στην Πανεπιστημίου αυτά συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβαίνουν. Και όχι μόνο, υπάρχουν περιστατικά παράσυρσης και θανάτου πεζών από διερχόμενα λεωφορεία. Χρήσιμη μεν, απαράδεκτη η εκτέλεση του έργου δε. Σε τέτοιες περιπτώσεις το οδόστρωμα ΒΑΦΕΤΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ προκειμένου να είναι διακριτό το ότι κάτι συμβαίνει εκεί τόσο από τους υπολοίπους χρήστες του δρόμου όσο και από τους πεζούς - κάποιοι εκ των οποίων μπορεί να έχουν μειωμένη όραση! Δεν αρκεί ένα κράσπεδο και μία διαγράμμιση... Αυτό μέχρι και την τελευταία φορά που πέρασα από εκεί δεν συμβαίνει...
Συνεπώς είδηση-πυροτέχνημα εν όψει εκλογών η "ιδέα" του Δημάρχου...
Λεωφορειολωρίδες που διαχωρίζονται με τσιμεντένιο τοίχο (ειδικά τέτοιου ύψους) είναι κατά κανόνα λεωφορειολωρίδες δύο λωρίδων κυκλοφορίας.
Στην περίπτωση που είναι μιας λωρίδας δεν είναι bus lane αλλά bus way και πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό, είναι ειδικός διάδρομος όπου τα λεωφορεία κινούνται με ειδικό σύστημα που τα καθοδηγεί επ' αυτού (συνήθως δε είναι δύο ανεξάρτητες λωρίδες δεδομένου ότι είναι αμφίδρομο)
Σε ολόκληρο (τον πολιτισμένο) κόσμο εκτός των λεωφορείων στις bus lanes κινούνται ελεύθερα τόσο τα δίκυκλα, όσο και τα ταξί.
(προς mod: για κάποιο λόγο δημοσιεύτηκε το ποστ χωρίς να το ολοκληρώσω και δεν μου δίνεται η δυνατότητα επεξεργασίας, παρακαλώ για τη συγχώνευση των δύο)
Σε γενικές γραμμές αυτό δεν είναι κακό, ούτε και εμποδίζει τα λεωφορεία δεδομένου ότι δεν "ψαρεύουν" πελάτες επ' αυτής και σταματούν σε δεδομένες θέσεις - αν το καταφέρουν και οι έλληνες ταξιτζήδες καλώς να ορίσουν και αυτοί εντός των λωρίδων αυτών.
Ενημέρωσε κανείς τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης ότι η λωρίδα της Αλ. Παπαναστασίου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;
Μπορεί να μου εξηγήσει όποιος το πρότεινε τι θα συμβεί σε ενδεχόμενη ακινητοποίηση λεωφορείου λόγω βλάβης ή ατυχήματος;
Για την λωρίδα αντίθετης ροής στην Πανεπιστημίου αυτά συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβαίνουν. Και όχι μόνο, υπάρχουν περιστατικά παράσυρσης και θανάτου πεζών από διερχόμενα λεωφορεία. Χρήσιμη μεν, απαράδεκτη η εκτέλεση του έργου δε. Σε τέτοιες περιπτώσεις το οδόστρωμα ΒΑΦΕΤΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ προκειμένου να είναι διακριτό το ότι κάτι συμβαίνει εκεί τόσο από τους υπολοίπους χρήστες του δρόμου όσο και από τους πεζούς - κάποιοι εκ των οποίων μπορεί να έχουν μειωμένη όραση! Δεν αρκεί ένα κράσπεδο και μία διαγράμμιση... Αυτό μέχρι και την τελευταία φορά που πέρασα από εκεί δεν συμβαίνει...
Συνεπώς είδηση-πυροτέχνημα εν όψει εκλογών η "ιδέα" του Δημάρχου...