11-09-2013, 11:35 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-09-2013, 12:44 AM από N1Ellinikou.)
Τα... ντουβαράκια φαίνεται να επιλέγει ως λύση ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προκειμένου κάποιες de facto κατηργημένες από τους ΙΧήδες λεωφορειολωρίδες να εξυπηρετούν το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν, την ανεμπόδιστη κίνηση των λεωφορείων.
Αυτό ανέφερε ως σκέψη της διοίκησης του δήμου ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας. Όπως είπε, εξετάζεται το ενδεχόμενο να κατασκευαστεί ένας μικρός τοίχος, ύψους 30 - 50 εκατοστών, το οποίο να χωρίζει τις λεωφορειολωρίδες από το υπόλοιπο τμήμα των δρόμων, ώστε να μην εισέρχονται σ' αυτές άλλα αυτοκίνητα εκτός των λεωφορείων.
Αν τελικά επιλεγεί αυτή η λύση, το τείχος δε θα κατασκευαστεί σε όλες τις λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης, αλλά μόνο σ΄αυτές που παρουσιάζονται προβλήματα, όπως για παράδειγμα στις οδούς Μητροπόλεως και Αλεξάνδρου Παπαναστασίου.
Ο κ. Μπουτάρης σημείωσε ακόμη, ότι η λύση της κατασκευής του μικρού τοίχου δε θα αποτελέσει πρωτοτυπία, αφού το μέτρο εφαρμόζεται και σε πόλεις της δυτικής Ευρώπης.
Πηγή egnatiapost.gr
Αυτό ανέφερε ως σκέψη της διοίκησης του δήμου ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας. Όπως είπε, εξετάζεται το ενδεχόμενο να κατασκευαστεί ένας μικρός τοίχος, ύψους 30 - 50 εκατοστών, το οποίο να χωρίζει τις λεωφορειολωρίδες από το υπόλοιπο τμήμα των δρόμων, ώστε να μην εισέρχονται σ' αυτές άλλα αυτοκίνητα εκτός των λεωφορείων.
Αν τελικά επιλεγεί αυτή η λύση, το τείχος δε θα κατασκευαστεί σε όλες τις λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης, αλλά μόνο σ΄αυτές που παρουσιάζονται προβλήματα, όπως για παράδειγμα στις οδούς Μητροπόλεως και Αλεξάνδρου Παπαναστασίου.
Ο κ. Μπουτάρης σημείωσε ακόμη, ότι η λύση της κατασκευής του μικρού τοίχου δε θα αποτελέσει πρωτοτυπία, αφού το μέτρο εφαρμόζεται και σε πόλεις της δυτικής Ευρώπης.
Πηγή egnatiapost.gr