09-09-2013, 08:28 PM
(09-09-2013, 07:44 PM)garvanitis Έγραψε: Αυτά τα "καραγκιοζιλίκια" συμβαίνουν σε όλα σχεδόν τα μετρό του κόσμου... Ο λόγος είναι η μείωση της διάρκειας του δρομολογίου με ταυτόχρονη μείωση των χρονοαποστάσεων στο κεντρικό τμήμα της γραμμής όπου και υπάρχουν μεγαλύτερες επιβατικές ανάγκες. Σε πολλές πόλεις του εξωτερικού μάλιστα το ίδιο συμβαίνει και στα λεωφορεία. Οι συχνότητες 3'-7' δεν μου πολυστέκουν... Αν έλεγες 7'-3' και μάλιστα με τον πρώτο συρμό σαρδελοποιημένο θα μου φαινόταν πιο λογικό. Παρόλα αυτά τα 4' σχεδόν εξαντλούν τη δυνατότητα του συστήματος των ΣΤΑΣΥ και δύνανται οι συρμοί να εξυπηρετήσουν άνετα την μέγιστη αιχμή...
Το "καραγκιοζιλίκια" το 'πα περισσότερο για την συχνότητα τις συγκεκριμένες ώρες στο τμήμα Ηλιούπολη-Ελληνικό (ανά 8' αιχμή/ανά 10' εκτός αιχμής). Το αστείο είναι ότι 07:00 - 17:30 το συγκεκριμένο τμήμα θα 'χει ανά 8' και μετά 20:30-22:00 θα 'χει ανά 7' όπως και τα ΣΚ 09:00 - 17:00 επειδή γίνεται ενιαία η γραμμή. Δηλαδή θα 'χει περισσότερη κίνηση 9 το βράδυ ή Κυριακή πρωί απ' ότι Καθημερινές στην αιχμή? Πάντως, μάλλον γι' αυτό κρατήσαν τα 109, 154 και Α4 να πηγαίνουν Άγιο Δημήτριο ή ακόμη και κέντρο για το Α4.
Όσον αφορά τις συχνότητες 3'-7' έχω παρατηρήσει ότι αρκετές φορές οι οδηγοί δεν πάνε με τον ίδιο ρυθμό παρ' ότι υπάρχει τηλεματική και κανονικά θα 'πρεπε οι αναχωρήσεις από κάθε σταθμό να 'ταν στάνταρ. Το 3'-7' το λέω με την λογική ότι ο πρώτος οδηγός πήγαινε λίγο πιο γρήγορα ενώ ο 2ος πήγαινε κανονικά και με το 7'-3' είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα. Απλά είναι το ανάποδο του παραδείγματος που είπα εγώ. Να καθυστερήσει συρμός από υπερβολικό κόσμο ώστε να βγει "εκτός προγράμματος" είναι σπάνιο εφόσον η συχνότητα είναι παρόμοια για συγκεκριμένες ώρες. Καλύτερα θα 'ταν να πουν συχνότητα ανά 4:30'/5' όπως είναι και η 3 που έχουν παρόμοια επιβατική κίνηση και ίσως και περισσότερη ειδικά όταν είναι συρμός από/προς Αεροδρόμιο κάθε 30'.