09-09-2013, 07:53 PM
(09-09-2013, 07:44 PM)garvanitis Έγραψε: Αυτά τα "καραγκιοζιλίκια" συμβαίνουν σε όλα σχεδόν τα μετρό του κόσμου... Ο λόγος είναι η μείωση της διάρκειας του δρομολογίου με ταυτόχρονη μείωση των χρονοαποστάσεων στο κεντρικό τμήμα της γραμμής όπου και υπάρχουν μεγαλύτερες επιβατικές ανάγκες. Σε πολλές πόλεις του εξωτερικού μάλιστα το ίδιο συμβαίνει και στα λεωφορεία. Οι συχνότητες 3'-7' δεν μου πολυστέκουν... Αν έλεγες 7'-3' και μάλιστα με τον πρώτο συρμό σαρδελοποιημένο θα μου φαινόταν πιο λογικό. Παρόλα αυτά τα 4' σχεδόν εξαντλούν τη δυνατότητα του συστήματος των ΣΤΑΣΥ και δύνανται οι συρμοί να εξυπηρετήσουν άνετα την μέγιστη αιχμή...
Φαντάζομαι όμως πως δεν υπάρχουν σε όλα τα Μετρό του κόσμου χρονοαποστάσεις αιχμής 8' και 10', όπως συμβαίνει από σήμερα στο τμήμα ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
Αν η χρονοαπόσταση ήταν 5', δε θα διαμαρτύρονταν κανείς. Αλλά δε γίνεται εδώ να προτείνουμε αναδιάρθρωση του δικτύου των λεωφορείων και περικοπή γραμμών σε σταθμούς Μετρό, για να τροφοδοτούν το μέσο και να φορτώνει η ΣΤΑΣΥ 8-10' αναμονή σε τμήμα με εκτιμώμενη ημερήσια επιβατική κίνηση 83.000 επιβάτες.
