06-09-2013, 02:52 PM
(06-09-2013, 01:37 AM)nikos1991 Έγραψε: Εννοείται πως από τη στιγμή που υπάρχουν πρέπει να μπουν κάποια στιγμή σε λειτουργία, αυτό που ανέλυσα παραπάνω είναι πως δεν αποτελούν πρόβλημα στη λειτουργία του δικτύου. Αν αποκατασταθούν όλες οι βλάβες στο Τ.Υ και με εφεδρεία το 10% του Τ.Υ που είναι τα διεθνή πρότυπα, έχουμε δρομολόγια ανά 2:30" στη γραμμή 1 (51-6 = 45 οχήματα διαθέσιμα, χρόνος Πειραιάς - Κηφισιά - Πειραιάς 110') και 49- 2 αεροδρομιακά που βρίσκονται κάθε στιγμή στο Πλακεντίας - Αεροδρόμιο = 47 - 10% = 42 οχήματα 1ης και 2ης γενιάς.
(Ανθούπολη - Εληνικό - Ανθούπολη = 70', Αιγάλεω - Πλακεντία - Αιγάλεω = 65') = συχνότητα 3':12" και στις 2 γραμμές.
Έχουμε χρόνια να δούμε τετοιες συχνότητες. Εκτός τούτου όσο και αν ακούγεται περίεργο, τα γαλλικά (1η γενιάς) είναι ακόμα νεά. Ένας ηλεκτροκίνητος συρμός με σωστή συντηρηση και μια γενική επισκευή στα 25 χρόνια, βγάζει 40 χρόνια σαν σκυλί. (βλέπε 6ης παραλαβής του ΗΣΑΠ, από το 1958 μέχρι το 1995 που αντικαταστάθηκαν από τα 10ης).
Τέλος σχετικά με τους νέους οδηγούς, δεν έχω ιδέα από πού προέκυψαν (αν είναι εκδιωχθέντες υπάλληλοι, απο μετατάξεις ή και νέοι). Η πληροφορία προέκυψε από ερώτησή μου στις 7/7/13 σε στέλεχος της (τέως ΑΜΕΛ) ΣΤΑ.ΣΥ σχετικά με τις συχνότητες των δρομολογίων με το άνοιγμα των επεκτάσεων. Για την ακρίβεια των γραφόμενων η απάντηση κατα λέξη είναι "εκπαιδεύεται γκρουπ οδηγών που θα είναι έτοιμοι τέλος Σεπτεμβρίου - αρχές Οκτωβρίου".
Xωρίς παρεξήγηση φίλε ecoj, αλλά ως συνήθως οι υποδομές αναπαράγουν μπουρδολογία για να τσιμπήσουν κανένα κλικ.. Αυτά που γράφουν τα ξέρουμε, γιατί τα έχουν γράψει άλλες 10 φορές Να τους δω μια φορά να πουν στις ΧΧ του τάδε μήνα θα γίνει αυτό και να γίνει και παίρνω πίσω όλη τη χολή που έχω βγάλει τόσα χρόνια..
Τί είναι το Τ.Υ.;