Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(04-09-2013, 07:17 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 101 χρειάζεται να για να συνδέει το Ανώ Ελληνικό και την Γερουλάνου με Παραλιακή. Τα 106/126 δεν λέει να πάνε στον Στ. Αλίμου γιατί απ' το Π. Φάληρο/Ν. Σμύρνη συμφέρει χρονικά να πάει στο Φιξ και από 'κει είναι μόλις 2 στάσεις για Σύνταγμα. Επίσης, στο δίκτυο το Νοτίων όντως χρειάζονται παρεμβάσεις π.χ. τα τοπικά Γλυφάδας εκτός των 124/205 δεν συνδέονται με μετρό, το Α4 πάει ακομά κέντρο κ.α. και ίσως δούμε κάποιες αλλαγές αργότερα. Η Βούλα ναι μεν δεν συνδέεται με το Στ. Ελληνικού αλλά έχει 2 πολύ καλές γραμμές (Α1/Α2) με καλές συχνότητες και ωράρια. Προσωπικά αν γινόταν κάποιο τοπικό πιστεύω θα 'χε χειρότερες συχνότητες και σε καμία περίπτωση τα σημερινά ωράρια π.χ. το τελευταίο Α2 είναι 24:00 από Ακαδημία που σημαίνει διέλευση από Γλυφάδα 1 παρά ενώ αν ήταν κάποιο τοπικό από Ελληνικό το πολύ 24:00 θα 'χε από Ελληνικό δηλαδή σχεδόν μίση ώρα πιο πριν θα 'ταν η τελευταία διέλευση από Γλυφάδα.

101: Δε νομίζω ότι την έχει ανάγκη αυτού του είδους τη σύνδεση το Άνω Ελληνικό και η Γερουλάνου, με την Παραλιακή. Αυτό αποδεικνύεται από την ελάχιστη επιβατική κίνηση που έχει η γραμμή.

Όσο αφορά τη Βούλα, δε χρειάζεται κάποιο νέο τοπικό. Αρκεί να αναδιαρθρωθούν τα τοπικά ΒΒΒ (114, 115, 116, 149/170, 162, 163), με ενοποιήσεις, καταργήσεις κλπ και να τροφοδοτούν το σταθμό Ελληνικού.
Από τα τοπικά ΒΒΒ θα μπορούσαν να μείνουν οι εξής 3 γραμμές:
114: Ως ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, με διελεύσεις από Άνω Βουλιαγμένη (προς στ. Ελληνικού) και Καβούρι (προς Λίμνη Βουλιαγμένης) και διέλευση μέσα από Βούλα, ακολουθώντας τη διαδρομή των Α1/Α2 και μέσω της Πριγκ. Πέτρου να βγαίνει Βουλιαγμένης.
116: Ως ΚΙΤΣΙ - ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, ακολουθώντας την υπάρχουσα διαδρομή έως το ύψος της οδού Αγ. Ιωάννου (Βούλα) και συνέχεια με διαδρομή 162 (εκτός Πανοράματος) και μέσω της Βουλιαγμένης να φτάνει στ. Ελληνικού.
170: Ως ΚΟΡΜΠΙ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, ακολουθώντας παραλιακή διαδρομή και στην κατεύθυνση προς Ελληνικό θα διέρχεται από Βούλα μέσω της Αγ. Ιωάννου και δεξιά Βουλιαγμένης, ενώ στην επιστροφή, μετά την Καλύμνου θα εισέρχεται στον παράδρομο, δεξιά Βασ. Παύλου, αριστερά Ζεφύρου, αριστερά Λ. Ποσειδώνος και πάλι με παραλιακή διαδρομή θα καταλήγει στο Κορμπί Βάρης.
Έτσι, καταργούνται οι 149 (ενοποιείται με το 170), 162 και 163, ενώ τροποποιούνται οι Α1/Α2 θα διέρχονται μόνο από Παραλιακή.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM
RE: Τροποποιήσεις Λεωφορειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών Μετρό - από marios.ilioupoli - 04-09-2013, 08:08 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 25.270 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 39.083 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)