04-09-2013, 07:17 PM
(04-09-2013, 05:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μπράβο το 142! Και πολύ καλά θα κάνουν να το ενισχύσουν, αφού έχει επιβατική κίνηση. Τακτικό δεν το λες όμως. Ένα όχημα ανά 40' έχει...
Από την άλλη, το 101 δεν έχει και πολύ εμπορική διαδρομή. Καλύτερα να κοπεί και να επαναφέρουν το 248 ως "ΣΟΥΡΜΕΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΥ". Ο Άλιμος εξυπηρετείται από το 109.
Βέβαια, κάτι τέτοιο θα σήμαινε εκ νέου υποβάθμιση της Θεομήτορος, περιοχή η οποία γνωρίζει σιγά σιγά ανάπτυξη (μέχρι πρότινος ήταν χωράφια). Αλλά εδώ μπορεί να δώσει λύση μία ενοποίηση 106/126, με αφετηρία στην Αγ. Βαρβάρα, διατήρηση των υπαρχουσών τοπικών διαδρομών και να τροφοδοτούν το σταθμό Αλίμου, μέσω της Θεομήτορος.
Και εννοείται πως θέλει ριζική αναδιάρθρωση του δίκτυο στα ΝΠ. Η Βούλα πχ δε συνδέεται με το Μετρό του Ελληνικού, ενώ η Σαρωνίδα εξυπηρετείται! Έγινε μισή δουλειά, αλλά θεωρώ ότι έχει και συνέχεια, μες στο χειμώνα...
Το 101 χρειάζεται να για να συνδέει το Ανώ Ελληνικό και την Γερουλάνου με Παραλιακή. Τα 106/126 δεν λέει να πάνε στον Στ. Αλίμου γιατί απ' το Π. Φάληρο/Ν. Σμύρνη συμφέρει χρονικά να πάει στο Φιξ και από 'κει είναι μόλις 2 στάσεις για Σύνταγμα. Επίσης, στο δίκτυο το Νοτίων όντως χρειάζονται παρεμβάσεις π.χ. τα τοπικά Γλυφάδας εκτός των 124/205 δεν συνδέονται με μετρό, το Α4 πάει ακομά κέντρο κ.α. και ίσως δούμε κάποιες αλλαγές αργότερα. Η Βούλα ναι μεν δεν συνδέεται με το Στ. Ελληνικού αλλά έχει 2 πολύ καλές γραμμές (Α1/Α2) με καλές συχνότητες και ωράρια. Προσωπικά αν γινόταν κάποιο τοπικό πιστεύω θα 'χε χειρότερες συχνότητες και σε καμία περίπτωση τα σημερινά ωράρια π.χ. το τελευταίο Α2 είναι 24:00 από Ακαδημία που σημαίνει διέλευση από Γλυφάδα 1 παρά ενώ αν ήταν κάποιο τοπικό από Ελληνικό το πολύ 24:00 θα 'χε από Ελληνικό δηλαδή σχεδόν μίση ώρα πιο πριν θα 'ταν η τελευταία διέλευση από Γλυφάδα.