04-09-2013, 05:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-09-2013, 06:00 PM από marios.ilioupoli.)
(04-09-2013, 02:22 PM)giegor Έγραψε: Μεγάλη επιτυχία το 142 το οποίο χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση... Εκτός του ότι είναι τακτικό στους χρόνους του μαζεύει πολύ κόσμο απο Καλαμάκι. Σήμερα το πρωί το λεωφορείο ήταν γεμάτο από Καλαμάκι προς μετρό Αργυρούπολης.
Μάλιστα ο οδηγός του λεωφορείου μίλησε για ενίσχυση των δρομολογίων με επιπλέον όχημα για τα χειμερινά δρομολόγια.
Απ'την άλλη στον Αλιμο χάλια πηγαίνει το 101 που πηγαινοέρχεται άδειο .Μάλλον για κατάργηση το βλέπω σύντομα...
Γενικά πάντως τα δρομολόγια των λεωφορείων στα νότια προάστια και η ανταπόκρισή τους με τους νέους σταθμούς μετρό θέλει πολύ δουλειά ακόμη.
Μπράβο το 142! Και πολύ καλά θα κάνουν να το ενισχύσουν, αφού έχει επιβατική κίνηση. Τακτικό δεν το λες όμως. Ένα όχημα ανά 40' έχει...
Από την άλλη, το 101 δεν έχει και πολύ εμπορική διαδρομή. Καλύτερα να κοπεί και να επαναφέρουν το 248 ως "ΣΟΥΡΜΕΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΥ". Ο Άλιμος εξυπηρετείται από το 109.
Βέβαια, κάτι τέτοιο θα σήμαινε εκ νέου υποβάθμιση της Θεομήτορος, περιοχή η οποία γνωρίζει σιγά σιγά ανάπτυξη (μέχρι πρότινος ήταν χωράφια). Αλλά εδώ μπορεί να δώσει λύση μία ενοποίηση 106/126, με αφετηρία στην Αγ. Βαρβάρα, διατήρηση των υπαρχουσών τοπικών διαδρομών και να τροφοδοτούν το σταθμό Αλίμου, μέσω της Θεομήτορος.
Και εννοείται πως θέλει ριζική αναδιάρθρωση του δίκτυο στα ΝΠ. Η Βούλα πχ δε συνδέεται με το Μετρό του Ελληνικού, ενώ η Σαρωνίδα εξυπηρετείται! Έγινε μισή δουλειά, αλλά θεωρώ ότι έχει και συνέχεια, μες στο χειμώνα...