22-08-2013, 11:25 PM
Έχουν μικρότερες εκπομπές ρύπων, όχι μικρότερη κατανάλωση, μάλιστα ακόμη πιο αυξημένη είναι στα Euro6. Εκεί μάλιστα είναι ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα διότι υπάρχουν μεγαλύτερες ανάγκες ψύξης. Η ολική αναδιάταξη των μηχανικών μερών στο Citaro C2 οφείλεται κυρίως σε αυτές τις απαιτήσεις. Παρατήρησε όμως πως η άνευ φορτίου κατανάλωση (ρελαντί) μειώνεται.
Μία επισήμανση με αφορμή τη δημοσίευσή σου που παρέλειψα να κάνω στο προηγούμενο ποστ είναι ότι στην κατανάλωση στα Euro4 και έπειτα θα πρέπει να προστεθεί και η κατανάλωση AdBlue αν υπάρχει.
Αν πρόκειται να συνεχίσουμε την συζήτηση καλό είναι να ανοίξουμε ένα νέο θέμα προκειμένου το παρόν να μείνει "καθαρό" προκειμένου να ανατρέχει ο Thodvass για ό,τι χρειάζεται για τη μελέτη του χωρίς να αναζητά τις όποιες πληροφορίες ανάμεσα σε άσχετες με το αντικείμενό του συζητήσεις.
Μία επισήμανση με αφορμή τη δημοσίευσή σου που παρέλειψα να κάνω στο προηγούμενο ποστ είναι ότι στην κατανάλωση στα Euro4 και έπειτα θα πρέπει να προστεθεί και η κατανάλωση AdBlue αν υπάρχει.
Αν πρόκειται να συνεχίσουμε την συζήτηση καλό είναι να ανοίξουμε ένα νέο θέμα προκειμένου το παρόν να μείνει "καθαρό" προκειμένου να ανατρέχει ο Thodvass για ό,τι χρειάζεται για τη μελέτη του χωρίς να αναζητά τις όποιες πληροφορίες ανάμεσα σε άσχετες με το αντικείμενό του συζητήσεις.