22-08-2013, 11:00 PM
(22-08-2013, 06:43 PM)garvanitis Έγραψε: Κάποιες βάσικες τιμές κατανάλωσης μπορώ να σου δώσω για να ξεκινήσεις την μελέτη σου αλλά με δεδομένο ότι βασίζονται στην εμπειρία και την παρατήρηση δεν νομίζω ότι θα σου χρησιμεύσουν σε κάτι παραπάνω από τη στήριξη κάποιων βασικών υποθέσεων. Τι πηγή εξάλλου να επικαλεστείς; Ατεκμηρίωτη πληροφόρηση σε κάποιο φόρουμ; Επίσης δεν είναι ακριβείς αλλά κατά προσέγγιση)
Έχουμε λοιπόν:
Αστικό λεωφορείο 12μετρο: 55-60λ/100χμ 50-55λ/100χμ 55-60λ/100χμ
Αστικό λεωφορείο 18μετρο: 65-75λ/100χμ 60-70λ/100χμ 65-75λ/100χμ
Αστικό λεωφορείο 8μετρο: 40-45λ/100χμ 35-45λ/100χμ 40-45λ/100χμ
Υπεραστικό λεωφορείο 12μετρο (αυτοκινητόδρομος): 30-40λ/100χμ 25-35λ/100χμ 25-30λ/100χμ
Υπεραστικό λεωφορείο 10/12μετρο (επαρχ. οδός/συχνές στάσεις): 50-65λ/100χμ 45-55λ/100χμ 45-55λ/100χμ
Υπεραστικό λεωφορείο μικρό (επαρχ. οδός/συχνές στάσεις) 25-30λ/100χμ 20-25λ/100χμ 20-25λ/100χμ
Πετρελαιοκινητήρας στο ρελαντι (άνευ φορτίου): 8-12λ/ώρα 6-10λ/ώρα 4-6λ/ώρα
Η πρώτη τιμή αφορά κινητήρες Euro0/1/2, η δεύτερη Euro3 και η τρίτη Euro4. Για Euro5/EEV υπολόγισε λίγο αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με το Euro4. Οι ορεινές γραμμές και οι ανηφορικές στις αστικές γραμμές μπορεί να σημαίνουν ανάλογα με τον τύπο και την ισχύ του κινητήρα ενος λεωφορείου αύξηση κατανάλωση εως και 100%.
Δηλαδή κατά μέσο όρο τα πετρελαιοκίνητα αστικά Euro 3 έχουν χαμηλότερη κατανάλωση απ' όλα τα υπόλοιπα? Κανονικά δεν θα 'πρεπε τα Euro 5/EEV να 'χαν την μικρότερη κατανάλωση απ' όλα?