22-08-2013, 03:03 PM
(22-08-2013, 02:47 PM)Thodvass Έγραψε: Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!
Ναι ίσως κινηθώ πιο θεσμικά αλλά ήθελα να αποφύγω τη γραφειοκρατία του Πανεπιστημίου Αθηνών και των οργανισμών συγκοινωνιών (ΟΣΥ, ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ Α.Ε. κτλ κτλ...).
Για τη συντήρηση έχεις απόλυτο δίκιο, θα συμπεριλάβω παραμέτρους της σίγουρα.
Για την οδική συμπεριφορά θεωρώ ότι οι οδηγοί ακολουθούν τους κανόνες κατά γράμμα (120χλμ σε αυτοκινητόδρομο, 30-40 σε πόλη κτλ κτλ)..
Έχεις στο μυαλό σου κάποιες άλλες παραμέτρους γιατί όπως το θέτεις με προβλημάτισες!!??
Καλός ήρθες πρώτα-πρώτα στην ιστοσελίδα
Για την οδική συμπεριφορά που αναφέρεις δεν είναι μόνο τα όρια της ταχύτητας αν τα τηρούν είναι και τα ζόρια που τρώνε τα λεωφορεία πχ ένα λεωφορείο που προσπαθεί να βγάλει ανηφόρα θα καταναλώσει πιο πολλά καύσιμα από λεωφορείο που έχει να αντιμετωπίσει ευθεία
Για την συντήρηση συμφωνώ όσο ένα λεωφορείο είναι καλά μηχανικά και διατηρείται σε άριστη κατάσταση τόσο θα έχει και ικανοποιητική κατανάλωση. Το ίδιο και το εαν τα λάστιχα έχουν την κατάλληλη πίεση αέρα. Επίσης πιστεύω ότι αν βρεις αυτά τα στοιχεία θα δεις ότι η κατανάλωση καυσίμων είναι μεγαλύτερη το καλοκαίρι και συνήθως και ίσως μικρότερη τον χειμώνα λόγω του κλιματισμού που επιβαρύνει τον κινητήρα, και στο χειμώνα έβαλα ίσως γιατί κάποιοι οδηγοί ανοίγουν καλοριφέρ το οποίο και αυτό οδηγεί στην επιβάρυνση του κινητήρα,αλλά πάντα δεν ανοίγουν το καλοριφέρ τον χειμώνα και κλείνουν τα παράθυρα ούτισι άλλως και έτσι το μόνο που καταναλώνει είναι για να κινηθεί.