13-08-2013, 08:17 PM
Επίσης στα citaro 3ης γενιάς περιλαμβάνεται στον standar εξοπλισμό το σύστημα το EBS (ηλεκτρικό σύστημα πέδησης) (στο citaro 2 ήταν προαιρετικό) που έχει πολλά πλεονεκτήματα από το κλασικό σύστημα πέδησης πεπιεσμένου αέρα. Κατά την διάρκεια της πέδησης σε πρώτη φάση ενεργοποιείτε το retarder και σε περίπτωση που χρειάζεται μεγαλύτερη επιβράδυνση ο εγκέφαλος του οχήματος υπολογίζει την ιδανική πίεση πέδησης κάθε άξονα . Με το ηλεκτρικό σύστημα πέδησης εξασφαλίζεται μικρότερη φθορά των φρένων στα Τακάκια λόγω της περιορισμένης χρήσης των φρένων σε συγκεκριμένες συνθήκες
Στο citaro 3 έχουμε ακόμα και το ΕSP(πρόγραμμα ηλεκτρονικής ευστάθειας)που δεν υπήρχε στον προαιρετικό εξοπλισμό του citaro 2 και συμβάλει στη μείωση των τάσεων ολίσθησης στις στροφές και σε περίπτωση απότομων ελιγμών
Στο citaro 3 έχουμε ακόμα και το ΕSP(πρόγραμμα ηλεκτρονικής ευστάθειας)που δεν υπήρχε στον προαιρετικό εξοπλισμό του citaro 2 και συμβάλει στη μείωση των τάσεων ολίσθησης στις στροφές και σε περίπτωση απότομων ελιγμών