Ναι, καλα διαβασατε, η Mercedes ετοιμαζει εκπληξη τον Μαιο με την παρουσιαση του Citaro III, η ιδια αναφερει πως εχει αναθεωρησει το εσωτερικο και το εξωτερικο, ο οδηγος θα βρισκεται πλεον σε υψηλοτερη θεση απο το εδαφος σε ξεχωριστη καμπινα (! -- οπως στα Irisbus? ), το εσωτερικο θα εχει νεα, πιο ζωντανα χρωματα και στο εξωτερικο εχουν αλλαξει τα παντα, απο μπροστα εως πισω.
Θα ελεγα οτι εχει μια πινελια απο το αδεφακι του, Setra S415NF. Γιατι να μην εχει αλλωστε?
[
attachment=59]
Πηγη:Lastauto.de
Ετσιιιιι!!Αυτα ειναι...Εχεις δικιο Αλεξ πιο πολυ setra s415nf θυμιζει παρα το τωρινο citaro και σιγουρα μακρααααν καμια σχεση με το citaro I..Απορω γιατι το ονομασαν citaro και δεν του εδωσαν καποια νεα ονομασια!!Περιμενα το νεο αστικο της μερκ να φερνει πιο πολυ σχεδιαστικα σε capacity να σας πω την αληθεια και ψιλοαπογοητευτηκα..
Λογικα τωρα η μερκ με αυτο το μοντελο θα κλεισει τον κυκλο του Citaro.
Δεν μ' αρέσει... Ψηφίζω το ΙΙ δαγκωτό!
Πάντως στην μούρη μοιάζουν κάπως με τα irisbus citelis
Στη Γερμανια καποιοι τα αναφερουν ως "Schrottarro".... (σε απλα ελληνικα, Σκραπάρο )

(05-06-2011, 12:24 AM)Cmaniac Έγραψε: [ -> ]Στη Γερμανια καποιοι τα αναφερουν ως "Schrottarro".... (σε απλα ελληνικα, Σκραπάρο ) 
Το παρελθον δεν νικαται ευκολα τελικα...
(06-06-2011, 03:29 PM)Cmaniac Έγραψε: [ -> ]αλλα εκει που παταει ο αναπηρος το κουμπι μπαινει ολο το πανελ μέσα, ή ειναι ιδέα μου; (5:08)
Μπα, λίγο μπαίνει. Αν το πατούσε λίγο ποιο δυνατά τότε θα μπαίνε όλο

