28-07-2013, 12:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-07-2013, 12:09 PM από mercedes elbo.)
(28-07-2013, 09:06 AM)pvuccino Έγραψε: Καλά μη νομίζεις ότι έχει και μεγάλη διαφορά, το πάρκινγκ αυτό είναι ακριβώς πριν την Ελ.Βενιζέλου, ζήτημα είναι αν έχουν 20 μέτρα απόσταση! Όσο για το Ε22, όσο τα τοπικά Γλυφάδας έχουν τις τραγικές συχνότητες που έχουν, θα συνεχίζει να γεμίζει γιατί απλούστατα 9 στις 10 φορές θα περάσει πρώτο! Για μένα θα πρεπε να πυκνώσουν τα τοπικά και να συγχρονιστούν για να μην έχουμε ταυτόχρονες διελεύσεις (και να συνδεθούν με το μετρό φυσικά) και το τμήμα της Σαρωνίδας να πάει στα ΚΤΕΛ. Ίσως το καλοκαίρι να μπορούσε να υπάρξει μια γραμμή express για Παραλία από Αθήνα, αλλά στα πρότυπα των παλιών γραμμών "Ποσειδών." Δηλαδή να κάνει ελάχιστες στάσεις κι αυτές μόνο για επιβίβαση στην κατεύθυνση προς Παραλία και για αποβίβαση στην κατεύθυνση προς κέντρο. Γιατί τώρα με το να στοιβάζεις τον κόσμο που πάει για μπάνιο μαζί με τον κόσμο που πάει Σαρωνίδα ή Αγ.Μαρίνα το μόνο που καταφέρνεις είναι μια απίστευτη σαρδελοποίηση!
Τα τοπικά Γλυφάδας (114, 115, 116, 120, 149 και 170) πηγαίνουν άδεια και θα πηγαίνουν άδεια αν δεν πάνε στο μετρό. Το θεωρώ λογικό ότι αν περάσει τοπικό Γλυφάδας το πιο πιθανό είναι να μην το πάρει κάποιος που θέλει να πάει κέντρο καθώς σε πάει Γλυφάδα και από 'κει πρέπει να περιμένεις Α2 ή Α3/Β3 και να φας όλη την κίνηση ενώ με το Ε22 πας Στ. Ελληνικού και σε περίπου 15' είσαι κέντρο . Επίσης, γραμμές Ποσειδών δεν χρειάζονται καθώς το μετρό είναι πολύ πιο γρήγορο από τα εξπρές λεωφορεία και με τοπικό δίκτυο από Γλυφάδα και κάτω καλύπτονται όλα και γρήγορα ειδικά αν ανέβουν όλα τα τοπικά στο Ελληνικό και μετά από τροποποιήσεις συντονιστούν με το Ε22. Το τμήμα Π. Φάληρο-Γλυφάδα μπορεί να καλυφθεί από Α2/Β2 και τραμ. Δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.