28-07-2013, 09:06 AM
(27-07-2013, 06:18 PM)mercedes elbo Έγραψε: Λογικό μου φαίνεται να το κάνουν αυτό. Ποιος ο λόγος να πάνε μέχρι την Ελυθερίου Βενιζέλου 2 τετράγωνα πιο κάτω αντί να στρίψουν κατευθείαν εκεί. Όσον αφορά τις αλλαγές όσοι δεν γνωρίζουν ότι πήγε το Ε22 Στ. Ελληνικού θα ψάχνονται αλλά πιστεύω από θέμα επιβατικής κίνησης το νέο Ε22 δεν θα 'χει ότι είχε το παλιό καθώς μεγάλο κομμάτι της διαδρομής του και κατά συνέπεια της επιβατικής κίνησής του πάει στα Α2/Β2 και ίσως και στο τράμ.
Καλά μη νομίζεις ότι έχει και μεγάλη διαφορά, το πάρκινγκ αυτό είναι ακριβώς πριν την Ελ.Βενιζέλου, ζήτημα είναι αν έχουν 20 μέτρα απόσταση! Όσο για το Ε22, όσο τα τοπικά Γλυφάδας έχουν τις τραγικές συχνότητες που έχουν, θα συνεχίζει να γεμίζει γιατί απλούστατα 9 στις 10 φορές θα περάσει πρώτο! Για μένα θα πρεπε να πυκνώσουν τα τοπικά και να συγχρονιστούν για να μην έχουμε ταυτόχρονες διελεύσεις (και να συνδεθούν με το μετρό φυσικά) και το τμήμα της Σαρωνίδας να πάει στα ΚΤΕΛ. Ίσως το καλοκαίρι να μπορούσε να υπάρξει μια γραμμή express για Παραλία από Αθήνα, αλλά στα πρότυπα των παλιών γραμμών "Ποσειδών." Δηλαδή να κάνει ελάχιστες στάσεις κι αυτές μόνο για επιβίβαση στην κατεύθυνση προς Παραλία και για αποβίβαση στην κατεύθυνση προς κέντρο. Γιατί τώρα με το να στοιβάζεις τον κόσμο που πάει για μπάνιο μαζί με τον κόσμο που πάει Σαρωνίδα ή Αγ.Μαρίνα το μόνο που καταφέρνεις είναι μια απίστευτη σαρδελοποίηση!