27-07-2013, 01:13 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-07-2013, 01:21 PM από mercedes elbo.)
(27-07-2013, 07:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ποιο είναι το νόημα ύπαρξης ενός τοπικού Α4, όταν μπορεί να σπάσει και να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα; Γιατί αυτός που το παίρνει από Τερψιθεα, θα περιμένει να βγει στον κοντινότερο σταθμό. Όχι να τον κάνει και μια βόλτα από Κάτω Ηλιούπολη.
Δεύτερον, το 155 όπως ξεκινάει σήμερα, φαίνεται ότι πάει για φουντο. Δύο γραμμές άκυρων περιοχών, που ούτε διοικητικά δεν υπάρχει κάτι κοινό για να δικαιολογεί τέτοια κινηση, συνενώθηκαν, φτιάχνοντας μια βλακεία.
Η ύπαρξη ενός 208 που θα απορροφούσε το τμήμα από Κάτω Ηλιούπολη έως Μετρό του σημερινού Α4 και το τμήμα του πρώην 216 στην Ηλιούπολη, θα είχε καλύτερα αποτελέσματα, γιατί θα προσέφερε ενδοδημοτική σύνδεση στην Ηλιούπολη.
Το 216 το 'πα να μείνει ως είχε για να εξυπηρετεί το Mall, την εφορία Ηλιούπολης κλπ. Άμα ενωθεί με το παλιό 208 θα 'πρεπει πρώτα να πάει από Κάτω Ηλιούπολη, να κάνει Τέρμα στην Πλ. Ανεξαρτησίας και μετά να πάει προς Βουλιαγμένης. Επίσης, ένα τέτοιο θα έχει συχνότητα στην αιχμή το πολύ 15' γιατί το κομμάτι του 216 δεν χρειάζεται καλύτερη συχνότητα. Από την άλλη ο κάτοικος της Τερψιθέας το πιο πιθανό είναι να πάρει το 124 που θα τον πηγαίνει Στ. Ελληνικού και από 'κει μετρό καθώς είναι πιο γρήγορος συνδιασμός ακομα και από το Α4 να πάει Στ. Αλίμου. Επίπροσθέτως, ένα τοπικό Α4 θα έδινε καλύτερη συχνότητα στην Κάτω Ηλιούπολη όλες τις μέρες. Τελοσπάντων, να δούμε τώρα τι θα κάνει το νέο 155 που το μόνο θετικό που έχει να δώσει είναι ότι θα 'χει από Ηλιούπολη καλύτερες ώρες έναρξης/λήξης και λειτουργία τα Σαββατοκύριακα.
Υ.Γ. Πάλι αλλαγές στη διαδρομή των 124, 171, Ε22 και Χ97 στο Ελληνικό. Στην κατεύθυνση προς την Αφετηρία: Από την 25η Οδό, αριστερά στην οδό Ελ. Βενιζέλου, αριστερά στην 27η Οδό, συνέχεια και αριστερά στο χώρο των Αφετηριών – Τέρμα. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...%99%CE%9E6