26-07-2013, 05:54 PM
(26-07-2013, 05:40 PM)mercedes elbo Έγραψε: Και με το 201 πάλι βλακεία θα 'ταν. Το καλύτερο θα 'ταν να ήταν δύο γραμμές μια 155 Ελληνικό-Στ. Αλίμου και μια 216 Αγία Μαρίνα-Στ. Ηλιούπολης και να έστριβε κατευθείαν από Βουλιαγμένης-Αγίου Κωνσταντίνου αντί για τον κύκλο στον Στ. Αγίου Δημητρίου. Επίσης, άλλη βλακεία ότι αφήνουν το 154 και 109 μέχρι τον Άγιο Δημήτριο και το 154 θα πηγαίνει άδειο απ' το Στ. Αλίμου έως το Στ. Αγίου Δημητρίου ενώ θα μπορούσα να κάνει αναστροφή στην Παπαναστασίου και να έφτιαχνε τις συχνότητές του ή να πήγαινε Στ. Ελληνικού. Τέλος, δεν έχει νόημα να πηγαίνει πλεον το Α4 στο κέντρο γιατί όσοι θέλουν να πάρουν λεωφορείο απ' το κέντρο και μετά κάποιο από τα 171, Χ97, 142 και 101 πρέπει υποχρεωτικά να πάρουν μόνο Α3/Β3.
Για Α4 και 154 είναι απλά τα πράγματα:
1) Κατάργηση του Α4.
2) Τροποποίηση του 154 σε ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ, πάνω στην παλιά διαδρομή του Α4.
3) Τροποποίηση του 128 πιάνα εξυπηρετεί και το Πανόραμα Βούλας. Επέκταση του έως το Ελληνικό.
4) Κατάργηση του 162.
5) Επαναφορά του 208 και ενοποίηση με το παλιό 216. Ονομασία: ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΥΡΑ.
6) Το 155 γίνεται τοπικό ή καταργείται.
Επίσης, για τα 202/856:
1) Κατάργηση 856.
2) Ενίσχυση 750 για κάλυψη του Αιγάλεω.
3) Ίδρυση 202, με αφετηρία στο σημερινό τέρμα του 856 και κυκλική διαδρομή έως Φιξ, καλύπτοντας το 856 από Χαραυγή έως Ηλιουπολεως και το 202 από Ηλιουπολεως έως Φιξ.