18-07-2013, 10:18 AM
(17-07-2013, 08:43 PM)ecoj Έγραψε: Δεν γίνεται τα πάντα να είναι τόσο πολύ ρυθμισμένα. Η μεικτή χρήση αρθρωτών 12μετρων είναι λάθος γενικότερα. Γίνεται στη 3 και το αποτέλεσμα είναι αυτό που λέει ο Citaro και για το 049.
Τώρα το Β2 θα ξεκινήσει λογικά με αρθρωτά γιατί τα χρειάζεται αλλά αμφιβάλλω ότι θα πειράξουν τα αρθρωτά από το Ε22 ακόμα και το Χειμώνα. Λογικά θα σταματήσει να παίρνει αρθρωτά το Α4 που προς τα κει πάει έτσι κι αλλιώς. Υπάρχουν και γραμμές της Ράλλη όπως κάτι Α7, Β5 Β12 κλπ που κόβονται αρθρωτά εύκολα. Επίσης είναι και το Α5 οπότε δεν θα πειραχτεί λογικά το Ε22.
Τι να τα κάνει το χειμώνα τα αρθρωτά το Ε22; Από Βάρκιζα μέχρι Σαρωνίδα ακόμη και τώρα το καλοκαίρι τις καθημερινές έχει χαμηλή επιβατική κίνηση. Μαζεύει τους τελευταίους στη Γαλάζια Ακτή και μετά φτάνει σφαίρα στη Βάρκιζα.
Στο Ε22 είχαν νόημα τα αρθρωτά το χειμώνα, γιατί εξυπηρετούσε όλη τη Συγγρού και την Παραλιακή. Τώρα θα εξυπηρετεί ελάχιστες στάσεις, που οι περισσότερες εξ αυτών δεν έχουν και τρομερή επιβατική κίνηση. Πέρα που από Βουλιαγμένη και μετά θα είναι 3 και ο οδηγός.
Το 171 έπαιρνε στο χειμερινό N1 όσο ήταν στον Αγ. Δημήτριο. Βέβαια αν τύχαινε στην αιχμή και μετά από "νεκρό" διάστημα, γίνονταν μέσα της σαρδέλας το κάγκελο, αλλά άλλο να εξυπηρετείς όλη τη Βουλιαγμένης και άλλο την Ποσειδώνος από πλ. Γλυφάδας μέχρι Βούλα.