17-07-2013, 11:25 PM
(17-07-2013, 09:02 PM)mercedes elbo Έγραψε: Συμφωνώ και 'γω ότι είναι λάθος η μεικτή χρήση 18μετρων και 12μετρων στην ίδια γραμμή εκτός αν είναι σε διαφορετικές μέρες.
Το να κόψεις τα αρθρωτά απ' το Α4 που έχει Κάτω Ηλιούπολη, στην Αγυρούπολη όλη την Κύπρου και Τερψιθέα και να τ' αφήσεις στο νέο Ε22 που στην ουσία θα 'ναι ένα τοπικό για την Παραλιακή από Γλυφάδα και κάτω δεν έχει λογική. Επίσης, το Α7 χρειάζεται τα αρθρωτά περισσότερο από το Β5 και το Β12.
Λέω ότι θα κόψουν από το Α4 γιατί είναι γραμμή που βάζουν Ν1 καθημερινά και γενικά αντέχει χωρίς αρθρωτά. Το Ε22 άμεσα δεν μπορεί να πάρει Ν1 επειδή είναι καλοκαίρι άρα πάει ο κόσμος παραλία και σκέφτομαι ότι μετά θα μείνει έτσι. Το 171 λογικά θα εμφανιστεί με Ν1 μετά το καλοκαίρι.
Το Α7 χρειάζεται πολύ τα αρθρωτά αλλά τελευταία εμφανίζονται Ν2 και Irisbus Diesel. Στο Β12 έχει στάνταρ και Ν2 χειμώνα καλοκαίρι άσε που πλέον τα Σάββατα βγαίνει όλο με Citelis. Απλά σκέφτομαι ότι τα αρθρωτά που παίρνει τις καθημερινές μπορεί να τα χάσει και αυτά. Και η Β5 παίρνει και 12μετρα πλέον. Καλά δε μιλάω για Β18/Γ18 που πλέον είναι σχεδόν ολόκληρες με 12μετρα.