17-07-2013, 04:55 PM
(17-07-2013, 02:51 PM)georgio Έγραψε: Εγώ πιστευω πως θα εχει συνδυασμο Ν1 και GN εκτος αν δουν οτι στο χειμερινο δεν θελει GN η Ε22
Σαφώς και πρέπει να πάρει μόνο αρθρωτά η γραμμή, όπως επίσης δεν μπορώ να αντιληφθώ την ανοησία της μικτής χρήσης 12μετρων και 18μετρων σε μία γραμμή. Ή έχει πολυκοσμία και θέλει νταλίκες ή δεν έχει και παίρνει 12μετρα.
Το μόνο που καταφέρνουν όταν βάζουν μικτά οχήματα είναι να διαλύουν το δρομολόγιο. Έτσι κάνουν χρόνια στο 049. Περιμένεις στη στάση, έρχεται Irisbus και γίνεσαι πίτα. Και επειδή δεν χωράει κόσμο, καθυστερεί σε κάθε στάση. Το επόμενο όχημα, που είναι 18μετρο, πηγαίνει καμαρωτό και γρήγορο, με συνέπεια να "κολλάει" πίσω από το προηγούμενο.
Αποτέλεσμα : Αντί να έχεις δρομολόγιο κάθε 15', έχεις κάθε 25/5, και όσοι ήταν άτυχοι στριμώχθηκαν στο 12μετρο και ξεροστάλιασαν στη στάση, οι λίγοι τυχεροί περίμεναν 5 λεπτά, τους ήρθε η νταλίκα και πήγαν ... κύριοι.
Το Β2 θα χρειαστεί 18μετρο γιατί θα αποτελεί τη μοναδική γραμμή σύνδεσης παραλιακής - Συγγρού. Επίσης, θα βελτιωθεί και η εξυπηρέτηση διότι, αντί να συμπέφτουν κάθε 25' το Β2 με το Ε22 και να πηγαίνουν παρέα, τώρα θα έχει κάθε 10 - 15'. Θα χάνεται χρόνος, βέβαια, επειδή θα κοπεί η Express εξυπηρέτηση, αλλά εν συνόλω καλύτερα θα είναι.
Μεγάλο ατόπημα το γεγονός ότι θα κάνει τέρμα στο ...πουθενά. Έπρεπε να πάει Γλυφάδα.