11-07-2013, 11:31 PM
Εγώ πάντως απορώ:
1) Γιατί δεν επελέγη η πιο απλή λύση: από Βουλιαγμένης/Ιασωνίδου να συνεχίζουν Ελ. Βενιζέλου με στάση αποβίβασης στο ύψος του ΕΠΑΛ και μετά να κάνουν τη διαδρομή μέχρι τις αφετηρίες και κανονικά από την ανώνυμη, δεξιά στη Βουλιαγμένης και συνέχεια όπως προβλέπεται.
2) Αφού θα κάνουν -τουλάχιστον στα χαρτιά- όλο αυτό τον κύκλο τα λεωφορεία στο Ελληνικό, γιατί δεν ιδρύθηκε και μια στάση στην πλ. Αγίας Τριάδας (εκεί που κάνουν τον κύκλο για να ξαναγυρίσουν προς την 27η); Θα εξυπηρετούσε και τις υπηρεσίες του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης που στεγάζονται στο πρώην Δημαρχείο Ελληνικού, το Αστυνομικό Τμήμα, την ΕΜΥ, αλλά και το Εκθεσιακό Κέντρο που είναι λίγο πιο δίπλα.
3) Γιατί έστω το 124 δεν ανέλαβε την Ελ. Βενιζέλου; Θα μπορούσε να εξυπηρετεί και τους κατοίκους και όλες τις παραπάνω υπηρεσίες που βρίσκονται εκεί.
ΥΓ: Στο (1) μάλλον βρωμάει εμπλοκή των οδηγών. Όπως ειπώθηκε και από τον Citaro, θα κάνουν μία επιτόπου αναστροφή και θα κερδίζουν 3-4' διάλειμμα.
1) Γιατί δεν επελέγη η πιο απλή λύση: από Βουλιαγμένης/Ιασωνίδου να συνεχίζουν Ελ. Βενιζέλου με στάση αποβίβασης στο ύψος του ΕΠΑΛ και μετά να κάνουν τη διαδρομή μέχρι τις αφετηρίες και κανονικά από την ανώνυμη, δεξιά στη Βουλιαγμένης και συνέχεια όπως προβλέπεται.
2) Αφού θα κάνουν -τουλάχιστον στα χαρτιά- όλο αυτό τον κύκλο τα λεωφορεία στο Ελληνικό, γιατί δεν ιδρύθηκε και μια στάση στην πλ. Αγίας Τριάδας (εκεί που κάνουν τον κύκλο για να ξαναγυρίσουν προς την 27η); Θα εξυπηρετούσε και τις υπηρεσίες του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης που στεγάζονται στο πρώην Δημαρχείο Ελληνικού, το Αστυνομικό Τμήμα, την ΕΜΥ, αλλά και το Εκθεσιακό Κέντρο που είναι λίγο πιο δίπλα.
3) Γιατί έστω το 124 δεν ανέλαβε την Ελ. Βενιζέλου; Θα μπορούσε να εξυπηρετεί και τους κατοίκους και όλες τις παραπάνω υπηρεσίες που βρίσκονται εκεί.
ΥΓ: Στο (1) μάλλον βρωμάει εμπλοκή των οδηγών. Όπως ειπώθηκε και από τον Citaro, θα κάνουν μία επιτόπου αναστροφή και θα κερδίζουν 3-4' διάλειμμα.