20-06-2013, 08:54 PM
(20-06-2013, 08:33 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το Α4 έγινε πολύ επιτυχημένο στο τοπικό κομμάτι του από τότε που συγχωνεύθηκε με το 208 οπότε καλύτερα να μείνει ως έχει και να τοπικοποιηθεί στο Στ. Ηλιούπολης. Το 154 θα μπορούσε να συγχωνευόταν με το 128 σε μια γραμμή Γλυφάδα-Πανόραμα Βούλας-Στ. Ελληνικού χωρίς την Τερψιθέα ανά 15΄ θεωρώ πως θα 'ταν αρκετά καλό γιατί θα υπήρχε και καλή σύνδεση με μετρό και το κέντρο της Γλυφάδας αλλά και καλή ενδοδημοτική συγκοινωνία για τις τοπικές μετακινήσεις. Επίσης, θα μπορούσαν να κοπούν και τα 162/163 αφού η νέα γραμμή με 12μετρα θα έκανε όλο τον κύκλο του Πανοράματος όπως έκανε κάποτε και το 154. Σ' αυτή την περίπτωση θα μπορούσε το τοπικό Α4 να πυκνώσει και να πάει ανά 7'-8' στην αιχμή με 8 οχήματα. Το αντίθετο όμως δεν γίνεται γιατί δεν χρειάζεται η Γούναρη και το Πανόραμα Βούλας λεωφορείο ανά 7'-8'.
Είναι επιτυχημένο, γιατί απορρόφησε Κάτω Ηλιούπολη. Γιατί όμως να μην υπάρχει μία τοπική συγκοινωνία που να εξυπηρετεί καλύτερα και να μην περιμένεις με τις ώρες το Α4 που μπορεί να σου έρθει και γεμάτο;
Επίσης, το 154 δε χρειάζεται να πυκνώσει σε 7-8'. Τα 10-12' είναι νομίζω αρκετά καλή εξυπηρέτηση.