20-06-2013, 08:33 PM
(20-06-2013, 08:04 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μία καλή λύση θα ήταν:
- Α4: Κόψιμο
- Κάτω Ηλιούπολη: Επαναφορά του 208 με διαδρομή ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ. Χρόνος διαδρομής: 15-20'. Οχήματα: 2. Συχνότητα αιχμής: 15'.
- Λ. Κύπρου: Εξυπηρέτηση από το 154, που μπορεί να διατηρήσει τον υπάρχον αριθμό οχημάτων και να τοπικοποιηθεί στο στ. Αλίμου.
- Τερψιθέα: Εξυπηρέτηση από το 124 που θα πάει στο στ. Ελληνικού και ενίσχυση με επιπλέον οχήματα από κόψιμο Α4 και 210.
Το Α4 έγινε πολύ επιτυχημένο στο τοπικό κομμάτι του από τότε που συγχωνεύθηκε με το 208 οπότε καλύτερα να μείνει ως έχει και να τοπικοποιηθεί στο Στ. Ηλιούπολης. Το 154 θα μπορούσε να συγχωνευόταν με το 128 σε μια γραμμή Γλυφάδα-Πανόραμα Βούλας-Στ. Ελληνικού χωρίς την Τερψιθέα ανά 15΄ θεωρώ πως θα 'ταν αρκετά καλό γιατί θα υπήρχε και καλή σύνδεση με μετρό και το κέντρο της Γλυφάδας αλλά και καλή ενδοδημοτική συγκοινωνία για τις τοπικές μετακινήσεις. Επίσης, θα μπορούσαν να κοπούν και τα 162/163 αφού η νέα γραμμή με 12μετρα θα έκανε όλο τον κύκλο του Πανοράματος όπως έκανε κάποτε και το 154. Σ' αυτή την περίπτωση θα μπορούσε το τοπικό Α4 να πυκνώσει και να πάει ανά 7'-8' στην αιχμή με 8 οχήματα. Το αντίθετο όμως δεν γίνεται γιατί δεν χρειάζεται η Γούναρη και το Πανόραμα Βούλας λεωφορείο ανά 7'-8'.