Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#27
(13-06-2013, 03:50 PM)ecoj Έγραψε: Το Β18 ναι συχνά και γι' αυτό δεν το ανέφερα. Για το Γ18 όμως δεν το έχω δει ποτέ με 12μετρο και γενικά σχεδόν πάντα έχει Solaris.
Βασικά η δρομολόγηση 12μετρων σε μερικές γραμμές που διέρχονται κεντρικούς άξονες θα μπορούσε να γίνει με 2 τρόπους:
α) Ως βοηθητικά στα 18μετρα. Δηλαδή 2-3 extra οχήματα σε μία γραμμή που γίνεται χαμός.
β) Αποκλειστικά με συνολική πύκνωση της γραμμής αν χρειάζονται 18μετρα αλλού. Φυσικά δεν γίνεται παντού αυτό και όπως λες σε μερικές περιπτώσεις είναι χαζό.

Η Α5 και η Β12 είναι γραμμές που ξεκινάνε δίπλα σε αμαξοστάσιο (ή μέσα) άλλα βγάζουν οχήματα από αλλού τελείως για να έχουν αρθρωτά και αυτό έχει το αρνητικό των πολλών νεκρών χιλιομέτρων. Από την άλλη καλό είναι για τα ίδια τα Citelis να μην μπουν στο Β12. Φτάνουν κάτι 878, Γ9 κλπ.
Όμως το Ελληνικό έχει θέμα με τα 18μετρα ειδικά τα καλοκαίρια που πυκνώνουν Α2 και Ε22 και στέλνει 12μετρα όπου να 'ναι για να καλυφτούν οι διάφορες γραμμές οπότε αν απαλλασσόταν από το Α5 με τον τρόπο που λέω δεν έμπεναν 12μετρα στην Α3 για παράδειγμα.

Β18/Γ18 είναι συγκρότημα και παίρνουν τα ίδια οχήματα και υπάρχουν και φωτο με Ν2 και Irisbus στο Γ18. Citelis οντως δεν είναι για το Β12 ούτε για τοπικά Λιοσίων/Αχαρνών, Γ9, 878/879 και 735. Το Α5 παίρνει και 12μετρα από Ανθούσα το καλοκαίρι.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από mercedes elbo - 13-06-2013, 05:21 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)