Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#21
(13-06-2013, 01:27 AM)pvuccino Έγραψε: Όλα τα πράγματα έχουν τα υπέρ τους και τα κατά τους. Και η κατάσταση όπως είναι σήμερα έχει μεινοκτήματα και πλεονεκτήματα. Και η πρόταση που έκανα για το 550 (όπως και όλες οι πρότασεις που κάνουμε εδώ) έχει κάποια θετικά και κάποια αρνητικά.

Η πρότασή σου, ακόμη και αν περπάταγε, δεν θα μπορούσε να εξασφαλίσει κανέναν συντονισμό, παρά μόνο στις πρώτες 10 στάσεις.
Φαντάσου τη γραμμή που προτείνεις να αναχωρεί κάθε 4' από Τροκαντερό και να διέρχεται από Σύνταγμα, Χαρ. Τρικούπη. Μόνο για να περάσεις τα φανάρια Χ.Τρικούπη/Ακαδημίας και Χ. Τρικούπη/Σόλωνος, δεν φτάνουν 4'. Που σημαίνει ότι η μια νταλίκα θα είναι φρακαρισμένη στη γωνία της Πανεπιστημίου, η άλλη θα κλείνει κάθετα την Ακαδημίας και η προηγούμενη θα προσπαθεί να κάνει φιδάκια γύρω από τα παρκαρισμένα στη Χ.Τρικούπη.

Οι κορμοί της Κηφισίας Α7/550 και έτσι όπως είναι σχεδιασμένοι (με επιβεβλημένη όμως τη διέλευση του Α7 από Ιπποκράτους) είναι μια χαρά. Συντονισμός από Κηφισιά είναι πανεύκολος. Συντονισμός από Αθήνα, βλέπε παραπάνω. Αυτό που μπορεί να γίνει και να έχει σχετική επιτυχία είναι να οριστούν οι αναχωρήσεις από Τροκαντερό και από Στουρνάρη έτσι, ώστε όταν τα οχήματα συναντώνται υπό ομαλές συνθήκες στους Αμπελοκήπους, να μη συμπίπτουν. Όπου ομαλές συνθήκες γράψε Τροκαντερό - Αμεπλόκηποι 33-35' και Στουρνάρη - Αμπελόκηποι 23-25'

Δηλαδή αν βάλεις αναχώρηση 550 από Τροκαντερό (με 9λεπτη συχνότητα) :00, :09, :18, θα περάσουν από Αμπελοκήπους :33, :42, :51.
Κατά συνέπεια, βάζεις αναχώρηση Α7 από Στουρνάρη :14, :23, :32 , ούτως ώστε να διέλθουν από Αμπελοκήπους :37, :46, 55.

Οι κυκλοφοριακές συνθήκες πλέον είναι υπολογίσιμες, οι ώρες αιχμής περιορισμένες και οι χρόνοι διαδρομής μετά τις 09:30 το πρωί είναι ψιλοστάνταρ. Ας το εφάρμοζαν και θα βλέπατε ότι δεν θα υπήρχαν σπουδαίες αποκλίσεις.
Η εμπειρία μου πάντως λέει ότι το 550 με εξαίρεση τις ώρες 08:00 - 09:00 που πήζει η άνοδος της Συγγρού, θέλει διαδρομή από Τροκαντερό μέχρι Πινακοθήκη 25'. Άντε να παίζει +-2' .

Τέλος, μη νομίζετε ότι και στο εξωτερικό ο συντονισμός είναι κάτι ουρανοκατέβατο. Οι μεγάλες γραμμές αφ΄ενός δύσκολα συντονίζονται και αφ' ετέρου έχουν διάφορα σημεία στο μέσον της διαδρομής με τακτές αναχωρήσεις. Θα έπρεπε, δηλαδή, στο πρώτο κοινό σημείο επαφής των δύο γραμμών (Αμπελόκηποι) να υπάρχει αναμονή και τακτή αναχώρηση με σκοπό το συντονισμό. Παντού αυτό γίνεται, εδώ όμως που δεν υπάρχουν πουθενά σημεία αναμονής (και αυτά που υπάρχουν είναι τριπλοπαρκαρισμένα), ο πλήρης συντονισμός είναι και θα παραμείνει ανεφάρμοστος.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από Citaro - 13-06-2013, 11:08 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)