Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#20
Όλα τα πράγματα έχουν τα υπέρ τους και τα κατά τους. Και η κατάσταση όπως είναι σήμερα έχει μεινοκτήματα και πλεονεκτήματα. Και η πρόταση που έκανα για το 550 (όπως και όλες οι πρότασεις που κάνουμε εδώ) έχει κάποια θετικά και κάποια αρνητικά. Γενικά πάντως για να πετύχεις κάτι, συνήθως πρέπει να "θυσιάσεις" κάτι άλλο. Δε μπορείς να έχεις σταθερές διελεύσεις από έναν άξονα, αν δε μάθεις τη μετεπιβίβαση. Να μου πεις είναι τόσο σημαντικό να χεις σταθερές διελεύσεις από έναν άξονα; Πίστεψέ με, μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτό! Big Grin Το θέμα είναι πως εδώ που έχει φτάσει το πράγμα συγκοινωνιακά (και δεν εννοώ μόνο το 550) έχει φτάσει κυρίως μέσω τυχαίων γεγονότων και σπασμωδικών κινήσεων. Κανένας προγραμματισμός, πουθενά. Και τώρα ειδικά που σφίξανε τα πράγματα, όποια γραμμή δεν έχει κόσμο απλά κατάργηση! Και ας μείνει ολόκληρη περιοχή χωρίς λεωφορειακή σύνδεση, στα τέτοια τους! Κι ούτε να κάτσουν να σκεφτούν "κάτσε ρε φίλος, γιατί δεν είχε κόσμο αυτή η γραμμή που μόλις κατήργησα; Μήπως θα μπορούσα να κάνω κάτι για να τις δώσω παραπάνω κίνηση, ώστε να μη μείνει και ο κόσμος χωρίς εξυπηρέτηση;" Αλλά κανείς δε φαίνεται να ενδιαφέρεται. Κι αυτά τα 8λεπτα στην αιχμή που λέμε εδώ σάμπως τηρούνται; Στα χαρτιά είναι μόνο! Εγώ προσωπικά το 550 το χω περιμένει και μισάωρο στην Κηφισίας, σε ώρα αιχμής! Οπότε τι να λέμε... ας τ' αφήσουμε όλα όπως είναι να μη μπερδεύεται κι ο κόσμος...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από pvuccino - 13-06-2013, 01:27 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)