Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#16
(11-06-2013, 12:16 PM)pvuccino Έγραψε: Κι εγώ είμαι της άποψης να διέρχεται από το Σύνταγμα και δε νομίζω πως επιβαρύνει πολύ τη διαδρομή. Άλλωστε δε χρειάζεται καν να περάσει από την "κάτω πλευρά" και τη Φιλελλήνων. Αμαλίας/Βασ.Σοφίας και στις δύο κατευθύνσεις κι έφυγες. Άμα κάτσετε και το σκεφτείτε περισσότερες στάσεις κάνει στη Βασ.Κωνσταντίνου. Το βασικό πλεονέκτημα είναι ότι από Βασ.Σοφίας θα στρίβει αριστερά Αμαλίας κάνοντας στάση ακριβώς μπροστά στο σταθμό, χωρίς να αναγκάζεται να κάνει το γύρο του Συντάγματος και να αφήνει τον κόσμο στην κάτω πλευρά. Τα μειονεκτήματα είναι αυτό που είπε ο Νίκος φυσικά, αλλά και ότι δεν ξέρω κατά πόσο έχει χώρο στο Τροκαντερό για μια τόσο συχνή γραμμή. Ήδη τώρα στο 8λεπτο και γίνεται ο κακός χαμός από νταλίκες, αν πυκνώσει πολύ φοβάμαι πως δε θα χωράνε. Αλλά αυτό το θέμα με τις πορείες είναι γενικότερο φυσικά και αφορά όλες τις γραμμές που διέρχονται από κέντρο. Μήπως θα 'πρεπε να ανασχεδιαστούν όλες στα "πρότυπα" του 550 ώστε ν' αποφεύγουν το Σύνταγμα; Κρίμα είναι κάθε φορά που κλείνει το κέντρο να αποδιοργανώνονται εντελώς τα δρομολόγια!

Αν πάει από το κέντρο, κατάργηση του Β2 και τέρμα του 550 στο Ελληνικό. Δεν υπάρχει αλλού χώρος για τόσα 18μετρα. Πόσο μάλλον αν κόψουμε και το Α7 και πρέπει να περνάει αρθρωτό ανά 4-5'.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από nikos1991 - 11-06-2013, 10:06 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)