Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#15
(11-06-2013, 02:18 AM)nikos1991 Έγραψε: Το βασικό πλεονέκτημα που έχει το 550 είναι πως περνάει δίπλα στο κέντρο, αλλά ταυτόχρονα το αποφεύγει. Αν το βάλουμε μέσω Βασ. Σοφίας, Φιλλελλήνων / Αμαλίας, Συγγρού το αποσυντονίζουμε πλήρως σε κάθε πορεία. Με μια μετεπιβίβαση στα 3,7,13 ή στο μετρό μπορεί να κατέβει κανείς στο Σύνταγμα. Από την άλλη πλευρά χρησιμοποιεί Α2, Β2 ή μετρό.

Κι εγώ είμαι της άποψης να διέρχεται από το Σύνταγμα και δε νομίζω πως επιβαρύνει πολύ τη διαδρομή. Άλλωστε δε χρειάζεται καν να περάσει από την "κάτω πλευρά" και τη Φιλελλήνων. Αμαλίας/Βασ.Σοφίας και στις δύο κατευθύνσεις κι έφυγες. Άμα κάτσετε και το σκεφτείτε περισσότερες στάσεις κάνει στη Βασ.Κωνσταντίνου. Το βασικό πλεονέκτημα είναι ότι από Βασ.Σοφίας θα στρίβει αριστερά Αμαλίας κάνοντας στάση ακριβώς μπροστά στο σταθμό, χωρίς να αναγκάζεται να κάνει το γύρο του Συντάγματος και να αφήνει τον κόσμο στην κάτω πλευρά. Τα μειονεκτήματα είναι αυτό που είπε ο Νίκος φυσικά, αλλά και ότι δεν ξέρω κατά πόσο έχει χώρο στο Τροκαντερό για μια τόσο συχνή γραμμή. Ήδη τώρα στο 8λεπτο και γίνεται ο κακός χαμός από νταλίκες, αν πυκνώσει πολύ φοβάμαι πως δε θα χωράνε. Αλλά αυτό το θέμα με τις πορείες είναι γενικότερο φυσικά και αφορά όλες τις γραμμές που διέρχονται από κέντρο. Μήπως θα 'πρεπε να ανασχεδιαστούν όλες στα "πρότυπα" του 550 ώστε ν' αποφεύγουν το Σύνταγμα; Κρίμα είναι κάθε φορά που κλείνει το κέντρο να αποδιοργανώνονται εντελώς τα δρομολόγια!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από pvuccino - 11-06-2013, 12:16 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 14 Επισκέπτης (ες)