Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#14
(11-06-2013, 01:08 AM)mercedes elbo Έγραψε: Άμα είναι να κοπεί το Α7 και να μπεί το Χ14 ως κορμός δεν θα 'ταν καλύτερο να τροποποιηθεί το 550 ώστε να διέρχεται από Βασ. Σοφίας/Σύνταγμα και να κοπεί το Χ14 εντελώς τη μέρα και να πάνε όλα τα οχήματα των Α7 και Χ14 στο 550. Ούτως ή άλλως η Βασ. Κωνσταντίνου έχει και το 10 και μ' αυτή την τροποποιήση θα κερδίσει και η Συγγρού λόγω περισσότερων διελεύσεων και η Κηφισίας γιατί θα έχει σταθερή συχνότητα από μια γραμμή. Αν και έτσι θα παραγίνει "μακαρόνι" το 550.

Το βασικό πλεονέκτημα που έχει το 550 είναι πως περνάει δίπλα στο κέντρο, αλλά ταυτόχρονα το αποφεύγει. Αν το βάλουμε μέσω Βασ. Σοφίας, Φιλλελλήνων / Αμαλίας, Συγγρού το αποσυντονίζουμε πλήρως σε κάθε πορεία. Με μια μετεπιβίβαση στα 3,7,13 ή στο μετρό μπορεί να κατέβει κανείς στο Σύνταγμα. Από την άλλη πλευρά χρησιμοποιεί Α2, Β2 ή μετρό.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από nikos1991 - 11-06-2013, 02:18 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)