Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#10
(09-06-2013, 11:03 PM)ecoj Έγραψε: Μόνες τους οι Α15 και οι Β15 είναι υπεράριστες. Τα άλλα δύο και ειδικά το Β16 πάνε μισοάδεια. Από Σεπτέμβριο με το σταθμό στην Αγία Μαρίνα το βλέπω delete το Β16.
Βασικά αν γίνουν αυτά που λένε με τα ΚΤΕΛ τα Β16/Γ16 κλπ. κορμοί και τοπικά Ελευσίνας/Ασπροπύργου πάνε στα ΚΤΕΛ.

(09-06-2013, 11:03 PM)ecoj Έγραψε: Η 550 είναι σαφώς καλύτερη της Α7 πλέον. Άλλα μία γραμμή μόνη της πιστεύω όχι. Κατάργηση του Α7 και μετατροπή του Χ14 σε 24ωρο με συχνότητα στα 10 λεπτά την μέρα θα πρότεινα. 550 ως έχει.

Μισό άλλος ο ρόλος της Α7 άλλος της 550. Η Α7 είναι κορμός της Κηφισίας με το κέντρο ενώ το 550 συνδέει τα Νότια Προάστια/Παραλιακή με Κηφισίας. Επίσης, ανά 10' είναι πολύ λίγη συχνότητα για ένα τόσο φορτωμένο δρόμο χωρίς μετρό.

Γενικά θέλω να καταλήξω ότι δεν μπορούμε να βάζουμε στο ίδιο "τσουβάλι" δρόμους που έχουν μετρό με αυτούς που δεν έχουν. Π.χ. Η Βουλιαγμένης τι να το κάνει το 5λεπτο ακόμη και με 12μετρα ενώ μπορεί να καλύφθει άνετα από ένα Α3 ανά 10' με αρθρωτά. Επίσης, είναι διαφορετικές οι ανάγκες ανά άξονα και δεν μπορείς να πεις ότι βάζω μια γραμμή ανά 5' και καλύφθηκε π.χ. στην Παραλιακή δεν γίνεται να κοπούν τα Α1, Α2, Β2, 140 κτλ. γιατί το καθένα εξυπηρετεί διαφορετικές συνδέσεις που χρειάζονται χώρια ότι πρέπει να υπάρχουν γραμμές που πρέπει να τροφοδοτούν και τα τοπικά.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από mercedes elbo - 10-06-2013, 12:52 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)