Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#7
Αθηνών = Περίεργο άλλα δεν είναι ασυντόνιστα τα Α15 και Β15. Φεύγουν ένα ένα. Ασυντόνιστα τελείως είναι με τα Γ16 και Β16. Πάντως αν θες μόνο για την κίνηση της ίδιας της Αθηνών τότε και το Β15 μόνο του χωρίς αρθρωτά με την τωρινή συχνότητα μια χαρά τα πήγαινε.

Λένορμαν = Τι να συντονίσεις; Αφού βγαίνουν κάθε 6 -7 λεπτά οχήματα από Ζάππειο και Ζήνωνος λογικό να φτάνουν το ένα πίσω από το άλλο. Αν αφήσεις μόνο μία γραμμή (λεωφορείο ή τρόλεϊ) τότε αρθρωτά απαραίτητα.

Κηφισίας = Όχι νομίζω μόνο μία γραμμή μόνο. Μην ξεχνάς ότι και τώρα αρθρωτά έχουν. Δεν είναι πάντα ασυντόνιστα 550 και Α7. Ο ρόλος της 550 δεν είναι ο ίδιος με την Α7.

Πατησίσων = Ξέχνα το Α8 που κανείς δεν προτιμάει μιας και πάει στο μουσείο. Τα τρόλεϊ κάνουν καλή δουλειά όχι άψογη μιας και είναι ασυντόνιστα.

Θηβών = Το 703 μπορούσε να πυκνώσει με 12μετρα. Μένουν ως έχουν τα αρθρωτά και μπαίνουν τέσσερα 12μετρα.

Βουλιαγμένης = Αν δεν εννωθούν τα Α3 και Β3 τίποτα δεν φτιάχνει.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από ecoj - 09-06-2013, 10:35 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)